הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנשים טובים בקליפורניה: עוברי אורח הצילו שוטר מחשוד שהתנפל עליו וניסה לגנוב את אקדחו
בתיעוד ניתן לראות קצין של CHP נאבק בקושי עם אדם שהפר את הסדר הציבורי, וניצל בזכות שלושה גברים שהחליטו לא לעמוד בצעד ורק לתעד - אלא למנוע טרגדיה גדולה

קטטה בין שוטר של סיירת הכביש המהיר בקליפורניה לאדם חשוד הסתיימה הודות להתערבותם של כמה עוברי אורח שהצילו את איש הביטחון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית אירעה ב-19 במאי בסביבות השעה 5:00 בערב בסנטה אנה, מחוז אורנג', כאשר אדם חשוד עמד בצד הכביש וצעק על הנהגים.

שני שוטרים של סיירת הכביש המהיר הוזעקו למקום וניסו להרגיע את החשוד. בשלב כלשהו, אחד הקצינים עזב - אז החשוד התנפל על השוטר שנשאר, הצמיד אותו לקרקע והכה אותו, ונראה שניסה לגנוב לו את האקדח. 

במזל, תושב האזור אברדו נבארו עצר בצד ויצא מהמכונית שלו כדי לראות מה קורה, והבין שהשוטר בצרות. 

"ברגע הראשון כשהגעתי לשם, לא ידעתי מה לעשות", סיפר נבארו לחדשות KCAL. אבל אז הוא התעשת והתערב פיזית כדי לסייע לשוטר:

"חבטתי בצלעות של האיש, אבל נראה היה שהוא לא הרגיש כלום. הוא פשוט המשיך לתפוס את השוטר על הקרקע. באותו הרגע, הדאגה היחידה שלי הייתה למנוע מהאדם הזה לתפוס את האקדח של השוטר". 

נבארו נאבק לתפוס את החשוד ולהרחיק אותו מהשוטר, אז שני גברים נוספים נחלצו לעזרתם. לבסוף, השלושה הצליחו למשוך את החשוד מהשוטר, שסבל מחבלות קלות. 

 

 

מהצד השני, החשוד נפצע בפניו ואושפז בבית החולים. לאחר שחרורו, הוא נכנס למעצר בבית הכלא של מחוז אורנג' והואשם בתקיפת שוטר והתנגדות למעצר. 

"בסופו של דבר, הייתי אסיר תודה שכולם בסדר, כולל החשוד", אמר נבארו. "השוטר אמר תודה לפחות חמש, שש פעמים. הרגשתי שהוא היה כנה מכל הלב, שהוא ידע באיזה מצב מסוכן הוא היה". 

דובר ה-CHP, אנסלמו טמפלדו, שיבח את שלושה הגברים וציין שבלעדיהם הסיטואציה הייתה יכולה להסתיים בטרגדיה:

"דברים כאלה לא קורים לעיתים קרובות. בדרך כלל, זה רק אנשים שעומדים מהצד ומתעדים. לכן אני רוצה להודות לשלושה עוברי האורח הטובים האלה על כך שעזרו לקצין שלנו". 

 

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE