הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חולדות, תולעים וצואה על הרצפה: שבעה אחים חולצו מבית מטונף להחריד
הרשויות בפנסילבניה הזדעזעו לגלות בית במצב קטסטרופלי, שם חיו זוג הורים ושבעה ילדים מוזנחים, הקטנה בת 4 והגדולה בת 16 - כולם סבלו מבעיות רפואיות וחרדות חברתיות

זוג מפנסילבניה עומד בפני שלל אישומים של העמדת ילדים בסכנה, לאחר שהרשויות מצא את שבעת ילדיהם חיים בתנאים מחפירים - לצד עשרות חולדות ו"צואה על הרצפה". 

הרשויות גילו את הסיטואציה המזעזעת ב-23 באפריל, כאשר שוטרים מהמחלקה האזורית של פנרידג' הוזעקו בגין תלונה על שני ילדים שנכנסו לקרוואן נטוש וגנבו ממנו, זאת בפארק הקרוואנים של סלרסוויל. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בחקירה ראשונית התגלה כי הילדים התגוררו בבית סמוך, וכאשר הכוחות הגיעו לשם הם פגשו ילדה בת 12 יחפה, שהסבירה להם שהוריה אמרו לה ולאחיה "לא ללכת לקרוואן הנטוש" והוסיפה כי ההורים "לא צריכים לקחת אחריות". 

אז, הילדה הודתה בתמימות שלמשפחה שלה אין כסף ולכן היא נכנסה לקרוואן הנטוש בשביל לקחת שמיכה כדי לחמם את "העכברושים" שלה.

בשלב זה, נערה נוספת בת 14 הופיעה עם "מגפי עבודה גדולים מדי עבור הרגליים שלה, לבושה בבגדים מלוכלכים", והודתה גם היא בפני השוטרים שהיא נכנסה לקרוואן הנטוש. 

באותו הזמן, ההורים - שיין וקריסטל רוברטסון, לא היו בבית והשוטרים ביקשו מהילדות ליצור איתם קשר כדי שיחזרו. לאחר כחצי שעה השניים הגיעו, ואחרי שאנשי הביטחון הביעו דאגה לבריאות שתי הבנות, ההורים הסכימו להכניסם לתוך הבית. 

השוטרים תיארו בתצהיר כי הבית היה במצב "מופרע ולא מסודר באופן ברור", שם הם גילו צעירה נוספת בת 16 ש"נראיתה לא מטופחת". כמו כן, המקרר היה נעול עם מנעול אופניים, והאמא בת ה-37 הסבירה לשוטרים שהילדים נוהגים "לגנוב" הכל בעודה מתייחסת אליהם כ"מפני אשפה עם רגליים".

 

 

הכוחות עזבו את המקום וקראו לשירותי הרווחה, אך הוזעקו על ידם שוב בסביבות השעה 5:00 בערב לאחר שהתגלו שלוש בנות נוספות, בנות 4, 8 ו-10, וילד בן 6, שכולם התחבאו בחדרים האחוריים. האבא בן ה-47 הודה כי לא רצה לספר לשוטרים על שאר הילדים כי "לא רצה לסתבך בצרות". 

בשלב זה, הרשויות החליטו לקחת את כל שבעת הילדים לבית החולים להערכה רפואית - במהלכה נקבע כי שישה מהקטינים היו ב"תת תזונה קלינית", שניים מהם נמצאו חיוביים לקורונה, שניים נוספים עם תפקוד כליות נמוך ושלושה סבלו מ"תסמונת ויראלית חריפה".

שבוע לאחר שהילדים הוצאו מהבית המחריד, לצעירה בת ה-12 עדיין היו "רימות" בשיער שלה. 

במסמכי בית המשפט תוארו מיטות עם סדינים מזוהמים, אשפה וחורים בקירות, צואה על הרצפה, ואפילו 12 חולדות בשני כלובים שונים. היו גם שני כלבים, שני צבים ושני ארנבים, נחשים וקרפדות. 

הרשויות ציינו שבבית לא נמצא אוכל ראוי, כמו גם לא מוצרי ניקוי או היגיינה כמו סבון או משחת שיניים. 

הילדים נלקחו לאומנה, בעודם נאבקים בקריאה, כתיבה ואיות, וכולם "הפגינו חרדה חברתית".

 

 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE