הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורטני קרדשיאן בוידוי שובר לב: "הביציות שהקפאתי לא שרדו"
העונה החדשה של הריאליטי "הקרדשיאנס" יצאה לדרך והביאה איתה כמה גילויים מרעישים על המשפחה הכי נחשקת על המסך הקטן. בין היתר את הווידוי קורע הלב של האחות הבכורה קורטני קרדשיאן שאישרה באופן סופי כי היא ובעלה הטרי טרוויס בארקר הפסיקו לנסות להרות באמצעות הפריה חוץ גופית

קשה להאמין, אך כבר שנה חלפה מאז שטרוויס בארקר וקורטני קרדשיאן נישאו אחד לשנייה בחתונה מפוארת באיטליה, ומאז השניים מנסים להביא יחד ילד לעולם. אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. קורטני נתקלה בקשיים להרות, ומי שעוקב מעט אחר כוכבת הרילאטי יודע כי היא שיתפה את הנושא לא מעט ברשתות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אך השניים לא ויתרו וקורטני עברה הליכים של הפריה חוץ גופית. עם זאת, כעת היא מבשרת בצער: "הביציות שהקפאתי לא שרדו". מוקדם יותר השנה קורטני כבר חשפה בעמוד האינסטגרם שלה שהיא מרגישה כמו עצמה שוב לאחר שסיימה את מסע ההפריה החוץ-גופית שלה. היא הפכה את החדשות לרשמיות בפרק הבכורה של העונה השלישית של "הקרדשיאנס" ב-Hulu: "סיימנו רשמית עם הפריה חוץ גופית״ הסבירה קורטני. "אנחנו רוצים תינוק יותר מהכל, אבל אני באמת מאמינה במה שאלוהים מתכנן לנו. אם זה תינוק, אני מאמינה שזה יקרה".

במהלך הפרק קורטני, שבגיל 38 הקפיאה ביציות, הייתה כנה לגבי הניסיון שלה עם הפריה חוץ גופית, והסבירה כי היו לה "שבע ביציות קפואות מלפני שנים, לפני שהכירה טראוויס", אך הוסיפה כי, "רובן לא שרדו את ההפשרה. הקפאת ביציות היא לא מובטחת, זו תפיסה מוטעית. אנשים רואים בזה רשת ביטחון, אבל זה לא".

קורטני הדגישה שההפריה החוץ גופית "גבתה מחיר" כבד ממנה מבחינה בריאותית וגם נפשית, והודתה שהגוף שלה עדיין מתאושש ממה שעבר. לבסוף אמרה ש"להיות מאושרת ולהיות אמא טובה זה הכי חשוב, ומה שצריך לקרות, יקרה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE