הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה: כוכבת "יורשים" ילדה בייבי ראשון בגיל 35
השחקנית המצליחה שרה סנוק, המוכרת בעיקר בתור שיבון רוי מסדרת הלהיט "היורשים", הביאה לעולם ילד ראשון, סמוך לפרק האחרון של הסדרה המדוברת והאהובה. "בדיוק צפיתי בפרק האחרון של העונה האחרונה של משהו ששינה את חיי. ועכשיו, חיי השתנו שוב", כתבה הכוכבת בעמוד האינסטגרם האישי שלה

שרה סנוק, מי שמוכרת בעיקר בתור שיבון רוי מסדרת הלהיט "היורשים", הביאה לעולם ילד ראשון, ממש במקביל לשידורו של הפרק האחרון בסדרה."בדיוק צפיתי בפרק האחרון של העונה האחרונה של משהו ששינה את חיי. ועכשיו, חיי השתנו שוב", כתבה השחקנית האוסטרלית בחשבון האינסטגרם שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את בשורת הלידה בחרה לציין כאשר צילמה את מסך הטלוויזיה, כאשר מת'יו מקפדיין הופיע על המסך הקטן, שגילם את דמותו של טום וומבסגאנס, בעלה של שיבון. "קשה להסביר את המשמעות של התוכנית הזו עבורי. המקומות שיצא לי לבקר בהם, הכישרונות בענקיים שיצא לי לעבוד איתם. זה שובר לי את הלב שהכל נגמר, אבל הלב שלי היה צריך להתמלא בכל הזיכרונות, הזמנים הטובים והאתגרים - כדי שאהיה מסוגלת להישבר בכלל, זה גורם לי להודות על כך שזכיתי להצטרף להרפתקה המטורפת הזו של סדרה שתהיה גולת הכותרת בקריירה שלי וללא ספק יהיה קשה להתעלות על כך. אני אתגעגע. הצוות של הסדרה הזו הם חבורה מוכשרת ואני גאה שעבדתי לצידם, אלה האנשים שאתגעגע אליהם יותר מכל", סיכמה.

כזכור,באוקטובר 2020, בשיאה של מגפת הקורונה, סנוק הציעה נישואים ללוסון, שמיד אמר "כן". "אנחנו חברים מאז 2014. גרנו יחד, טיילנו יחד, תמיד שמחנו לראות אחד את השנייה אבל זה היה לגמרי אפלטוני. פשוט, מעולם לא היינו רווקים באותו הזמן ופתאום זה קרה. יש כל כך הרבה כאב ועצב בעולם אבל ברמה האישית - התמזל מזלי", סיפרה בזמנו. השניים מיסדו את הקשר ונישאו בפברואר 2021, בחצר האחורית של ביתה סנוק בברוקלין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE