הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן חושפת: "אני מרגישה פחות מחוברת לילד שלי"
אחרי שהביאה לעולם את בנה השני באמצעות הליך פונדקאות ביולי שנה שעברה, כוכבת הריאלטי חושפת בשיחה כנה עם אחותה קים כי היא מרגישה שהיא לא מצליחה להתחבר לבייבי החדש. "היה לי קשה לקבל את כל התהליך הזה. זה הדבר הכי מוזר שחוויתי, וזה לא פשוט בכלל", אמרה

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן הודתה לאחרונה במהלך שיחה עם סקוט דיסיק ואחותה הגדולה קים כי היא מרגישה "פחות מחוברת" לבנה השני, טייטום - אותו הביאה באמצעות פונדקאית בקיץ שעבר. "הליך הפונדקאות הזה היה לי כל כך קשה", חשפה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"היה לי קשה לקבל את כל התהליך הזה", סיפרה קלואי לקים וסקוט. "זה הזוי. זה באמת הדבר הכי מוזר שחוויתי בחיי. אני לחלוטין טמנתי את ראשי בחול במהלך ההיריון הזה. לא הצלחתי לעכל את מה שקרה. אני חושבת שרק בבית החולים ירד לי האסימון. זה לא קשור לטייטום, אבל את פשוט פתאום קולטת שיש לך תינוק וזה הבן שלך, שאת צריכה לקחת אותו איתך הביתה בסוף היום. בחוויה שלי זה היה שוק. הרגשתי אשמה שהאישה הזו הביאה לעולם את הילד שלי, ואני לוקחת אותו ממנה והולכת איתו לחדר נפרד. הלוואי ומישהי היה גלוי איתי יותר בנוגע לכל עניין הפונדקאות וההשלכות שלו". 

קים, שכזכור גם הביאה את שני ילדיה, שיקגו וסאלם, באמצעות הליך פונדקאות והייתה זו שהמליצה לקלואי לעשות זאת, ניסתה להבהיר כי התחושות שלה לגמרי לגיטימיות. "אני חושבת שיש הבדל כשהתינוק שלך נמצא בתוך הבטן שלך. התינוק ממש מרגיש את הלב האמיתי שלך. תחשבו על זה, אף אחד לא ירגיש אותך ככה מבפנים", טענה קים.

עוד בהמשך השיחה ביניהם, קלואי סיפרה כי קים התחברה לילדים שלה בקלות, ואילו היא מרגישה ש"זה לא קל בכלל". כזכור, בשנת 2020 קלואי החליטה שהיא רוצה להביא ילד נוסף מטריסטן ת'ומפסון, האקס הבוגדני ואבי בתם הבכורה. אלא שהיא לא הצליחה להיכנס להיריון באופן טבעי, ואחרי התלבטויות רבות השניים החליטו לפנות להליך פונדקאות. 

בדצמבר 2021 הפונדקאית נכנסה להיריון, אולם באותו הזמן קלואי נאלצה לגלות כי טריסטן הכניס להיריון אישה אחרת העונה לשם מארלי ניקולס. הגילוי המרעיש הזה העיב על חוויית ההיריון של קלואי - מה שאולי היה גורם נוסף לכך שהכוכבת הרגישה פחות מחוברת לבנם השני שנולד בסוף חודש יולי של שנה שעברה.

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE