הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף טרגי: בת שנתיים שיצאה לבדה מהגן - נמצאה מתה
היעדרותה של וינה רוז הקטנה התגלתה רק כאשר אמא שלה הגיעה לאסוף אותה ממעון היום. חיפושים שנמשכו כשעה הסתיימו עם התוצאה קורעת הלב, כאשר גופתה של בת השנתיים התגלתה בבאר

ילדה קנדית בת שנתיים נמצאה מתה בבאר לאחר שנעלמה מהמעון שלה - סיפור מצמרר עוד יותר לאור העובדה שצוות הגן הבין שהיא נעלמה רק כאשר האמא הגיעה לאסוף אותה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום חמישי אחר הצהריים, קלייר ארווין הגיע למעון היום Watch Me Grow בקובורג, אונטריו, כדי לקחת את בתה הקטנה וינה רוז. אלא שאז האמא, וגם צוות המעון, גילו שהילדה לא שם. 

כולם החלו מיד לחפש אחרי הילדה, וכשעה לאחר מכן התגלה הנורא מכל - וינה נמצאה מתה בבאר פתוחה. 

קמפיין גיוס המונים הוקם כדי לסייע למשפחה, שם נכתב כי וינה הייתה "הילד הכי יפה והכי מתוקה", ש"זכתה בכנפי המלאך שלה בדרך בה ההורים מדמיינים רק בסיוטים הכי גרועים שלהם".

תושבי האזור ששוחחו עם החדשות המקומיות, נזכרו כיצד צוות המעון הסתובב בשכונה והתחנן לעזרה במציאת הפעוטה בזמן שהשוטרים מיהרו למקום והחלו בחיפושים. 

"התחלנו לחפש מיד, בדקנו את החצרות האחוריות שלנו, בדקנו כל מקום", אמר גרג גוטהלף, המתגורר מול המעון. כאשר הוא נזכר באמא קלייר מחפשת אחר בתה, גוטהלף העלה דמעות בעיניו: "אני יודע איך אובדן מרגיש, והכאב על פניה היה נוראי". 

משטרת המחוז באונטריו אישרה לתקשורת שהילדה דווחה כנעדרת "מכתובת בעיר המילטון" ו"לאחר מכן אותרה מתה באזור". 

 

 

בגיוס הכספים האינטרנטי נאמר כי ההורים, קליי וקלייר ארווין, "כל כך המומים ומוכי צער, שאולי לא יוכלו לענות על אף הודעת תמיכה". בינתיים, הקמפיין הצליח לגייס בקנדה וגם בארצות הברית כ-90,000 דולר, עם יותר מ-1,300 תרומות של אנשים שפתחו את ליבם ואת כיסם עבור טיפת נחמה להורים ההרוסים.

מותה של הילדה הקטנה עדיין נחקר על ידי השוטרים ועל ידי מחלקת מקרי המוות של אנטוריו, כאשר צוות המעון משתף פעולה באופן מלא. יש לציין כי המעון מחזיק ברישיון ולמקום אין היסטוריה של תקריות חמורות וחריגות - כך אמר משרד החינוך לתקשורת.

"הצטערנו מאוד לשמוע על מותה של הילדה, ואנחנו מביעים תנחומים מעומק הלב למשפחה וליקיריהם", מסר דובר המשרד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE