הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוער אלים: חבורת צעירים תקפו באכזריות חיילי מארינס בחוף בקליפורניה | תיעוד
ההתנפלות על החיילים אירעה בסוף השבוע של הממוריאל דיי, כאשר רשויות החוק מסרו שתשעה קטינים נעצרו, כאשר חמישה מהם - ארבעה בנים ובת - הואשמו

מספר בני נוער התנפלו ותקפו שלושה חיילי מארינס בחוף במחוז אורנג', זאת במהלך סוף השבוע של הממוריאל דיי - כך דיווח ראש עיריית סן קלמנטה, כרטיס דאנקן, שציין כי תשעה צעירים נעצרו, וחמישה מהם הואשמו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החמישה שהואשמו בתקיפה חמורה עם נשק קטלני והם עדיין מוחזקת במעצר, כך אמר דאנקן בהצהרה ל'פוקס ניוז' שמסר ביום שלישי. 

ראש העיר הוסיף כי החוקרים זיהו ועצרו לפחות ארבעה קטינים נוספים שמעורבים באירוע הקשה, והם עלולים להיות מואשמים בעבירות של תקיפה ופגיעה.

דאנקן תיאר את חקירת התקרית שאירעה ביום שישי בסביבות השעה 10:00 בערב, כ"מאוד יעילה ואפקטיבית", ולדבריו החוקרים אינם צופים מעצרים נוספים - אם כי הדבר עלול להשתנות. 

סמל מחלקת השריף של מחוז אורנג', מייק וורד, אמר גם כן בראיון לרשת 'פוקס' כי ללא קשר לגיל, "כל מי שבועט בראשו של אדם אחר כדי לגרום נזק, פציעה פנימית בסדר גודל כזה, ייעצר בגין נשק קטלני ותקיפה חמורה".

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מראה אדם אחד מכה באגרוף את אחד הקורבנות, ובעקבותיו מתפתחת קטטה גדולה, במהלכה אחד מחיילי הנחתים זינק לעבר התוקף שלו. אז נראה גם קבוצה של בני נוער בועטים בשלושה החיילים.

 

 

לאחר מכן, שני קורבנות צולמו כשהם שוכבים על הקרקע בתנוחת עובר ומכסים את ראשיהם, בזמן שההמון בועט בהם וחובט בהם. זוג שעבר במקום התערב בקטטה, כאשר האישה עמדה בין הקורבנות לתוקפים וצעקה "תפסיקו!".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, העימות התפתח לאחר שהחיילים אמרו לבני הנוער להפסיק להדליק זיקוקים על החוף. 

בהודעה לעיתונות, מחלקת השריף סיפקה פרטים יבשים על שעת הדיווח וההגעה, והוסיפה כי כוחות שהגיעו למקום מצאו שני חיילי נחתים פצועים והגישו להם סיוע רפואי. עם זאת, צויין כי החיילים סירבו לעבור להמשך טיפול בבית חולים.

במהלך החקירה, משרד השריף גילה שחייל מארינס שלישי נפל קורבן לתקיפה של הצעירים. 

על פי ההודעה לעיתונות, חמשת הקטינים שנמצאים במעצר - ארבעה בנים ובת אחת, הוכנסו לבית המעצר לנוער שלל מחוז אורנג'.

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE