הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא לבד באמריקה: יותר ויותר משפחות נעזרות בשיעורים מקוונים לילדים עם מורים ישראליים
הבנות של דנה מתחברות כל שבוע לשיעור בעברית • הילדים של איילה לומדים מתמטיקה כדי לשמר את הרמה שבה למדו בארץ • הבן של שיר לא מוותר על לימודי אנגלית מקוונים עם מורה דובר עברית • והבן של הילה שומר על קשר עם חברים מהארץ בעזרת השתתפות בקבוצת למידה משותפת בזום • הקלות של השימוש בשירותי שיחות וידאו הפכה את הלימודים המקוונים עם מורים ישראלים לנוחים וזמינים, ואת ההסתגלות של ילדים ברילוקיישן לקלה הרבה יותר

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד האתגרים המשמעותיים ביציאה או בחזרה מרילוקיישן הוא השינוי החד שעוברים הילדים. הם נדרשים להסתגל פעמיים לכניסה למערכת חינוכית חדשה – בארץ היעד ובחזרה לארץ. כדי להקל על ההסתגלות הלימודית והחברתית, הורים רבים בוחרים לתת שיעורים מקוונים לילדיהם עם מורים ישראליים, שמכירים היטב את דרישות המערכת והאתגרים הצפויים ודואגים לנחיתה רכה עבור הילדים.
יניב בן נאים, מנכ"ל Z-SCHOOL, הפלטפורמה הלימודית המקוונת הגדולה בישראל, המתמחה גם בליווי משפחות ישראליות שגרות בחו"ל או שנמצאות ברילוקיישן, מספר:
" אנחנו רואים עלייה מתמדת במספר המשפחות שפונות אלינו בצמתי הרילוקיישן – כהכנה למעבר, בזמן הרילוקיישן ולקראת החזרה לארץ. יש חשיבות רבה בהיערכות נכונה, כדי לעבור את הרילוקיישן בהצלחה, להתאקלם במהירות ולא לצבור פערים. יש הבדלים בשיטות ובקצב הלימוד בין מדינות וצריך גם להיערך להבדלי השפה. אנחנו נותנים ליווי אישי לכל משפחה, החל משיעור בודד ועד מערכת מלאה ועשירה. ניתן לקבל ב Z-SCHOOL גם אתר מותאם ומעוצב אישית למשפחה, ובתוכו מרוכזים בצורה נגישה ונוחה לשימוש כל השיעורים של הילדים. בנוסף לעברית ולליווי במקצועות הנלמדים בבית הספר במדינת היעד, יש משפחות שמבקשות ללמוד תכנים שאין בחו"ל – כמו תנ"ך, היסטוריה ומולדת.
הילדים ברילוקיישן מתמודדים גם עם הנושא החברתי והריחוק מהחברים בארץ. יש הרבה משפחות אצלנו שמשתתפות בקבוצות למידה קטנות דרך הזום וכך הן שומרות על קשר עם החברים מהארץ או מכירות ילדים ישראליים שגרים בחו"ל כמותם. אחד מהיתרונות המובהקים הנוספים בלמידה עם מורים ישראליים היא העלות הנגישה - העלויות של השיעורים - בין אם הם 1:1 או קבוצתיים, היא בהתאם לעלויות בארץ ולא לפי העלויות הגבוהות יותר הנהוגות בחו"ל, ואנחנו ב- Z-SCHOOL שמים על כך דגש גם בגיוס המורים, יחד עם בקרה שוטפת ודואגים שנבחרת המורים שלנו תהיה מקצועית ומנוסה ותעביר את השיעורים בצורה חווייתית ומהנה – וכל זה בעלות נוחה".


דנה, אם לבנות 7 ו-9, מכירה היטב את הצורך בשיעורים פרטיים ואת העלויות הגבוהות של מורים בחו"ל. "מורים פרטיים לעברית מחו"ל גבו 100 דולר לשיעור, ולפעמים אף יותר. מדובר בפערי עלויות גבוהים במיוחד. Z-SCHOOL גם עזרו לי למצוא את המורה שמתאים לנו, בלי שאצטרך לדבר עם עשרות מורים ולבדוק את הניסיון שלהם. בנוסף, השיעורים הם בזמנים שמתאימים לארה"ב למרות הבדלי השעות". הבן של הילה, בן 11, ממשיך ללמוד פעם בשבוע עם החברים מהארץ בקבוצת למידה בזום בקורס בינה מלאכותית. "לפני הנסיעה לחו"ל מאוד העסיקה אותו הפרידה מהחברים, השיעור הקבוצתי מאוד חשוב עבורו. הוא גם לומד וגם שומר על קשר עם חברים מהארץ", מספרת הילה.
לצד הבדלי העלויות, ישנם הבדלים גם בשיטות הלימוד ובתכני הלימוד. מורים ישראליים מלמדים בדגש על החומר הנלמד והדרישות של מערכת החינוך הישראלית, ובשפת האם של הילדים. בנה של שיר, בן 14, נהג להיעדר מבית הספר. החיזוק של לימודי אנגלית עם מורה ישראלי דובר עברית , עזרו לו להבין טוב יותר את החומר הנלמד בבית הספר, לחזק את הביטחון העצמי ולהשתלב במערכת החינוך החדשה. הבנים של איילה, בני 11, 15 ו-16, ממשיכים ללמוד עם המורה למתמטיקה שלהם מהארץ. הילדים שלי משתתפים בשיעורים בשמחה, ורואים את התוצאות בלימודים" מספרת רונית, "לפעמים צריך חיזוק גם בעוד מקצוע – אנחנו מדברים עם Z-SCHOOL וחוזר אלינו מורה שהוא בדיוק מה שביקשנו. זה מאוד מקל ומפנה זמן לדברים אחרים, לדעת שזה מטופל".
ב- Z-SCHOOL יש שיעורים לכל הגילאים, בחיזוק הלמידה של מקצועות הליבה ובמקצועות ההעשרה בתחומים רבים: בינה מלאכותית, חלל, סייבר, תכנות, שפות, רופאים צעירים, ציור ועוד

 


ליצירת קשר :

 וואצאפ- 972.53.300.0045+

[email protected]
www.z-school.co.il

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE