הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמרת סיה חושפת: "אני על הספקטרום האוטיסטי"
הכוכבת והזמרת חשפה לאחרונה במהלך שיחה בפודקאסט כי אובחנה לאחרונה על הספקטרום האוטיסטי. "רק בשנתיים האחרונות הפכתי לעצמי באופן מלא", סיפרה סיה. הבשורה מגיעה שנתיים לאחר שהאשימו אותה בייצוג לא מכובד ובליהוק לא מייצג של אוטיזם בסרט שיצרה

הזמרת הבינלאומית סיה חשפה כי היא קיבלה אבחנה מאוחרת של אוטיזם. "אני על הספקטרום, וכעת אני בתהליך החלמה", אמרה הזמרת ביום חמישי האחרון בפודקאסט "Rob Has a Podcast", וציינה שהיא גם נקייה מאלכוהול.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סיה בת ה-47 לא חשפה מתי אובחנה כי היא על הספקטרום האוטיסטי, אבל סיפרה כי "במשך 45 שנה הייתי כך, בתחושה שחייבת ללבוש את החליפה האנושית שלי'", והוסיפה כי "רק בשנתיים האחרונות הפכתי לעצמי באופן מלא". 

עוד שיתפה כי למדה לקבל את עצמה באופן לא מתנצל "אף אחד לעולם לא יכול להכיר ולאהוב אותך כשאתה מלא בסודות וחי בבושה. כשאנחנו סוף סוף יושבים בחדר מלא בזרים ומספרים להם את הסודות העמוקים, האפלים והמבישים ביותר שלנו וכולם צוחקים יחד איתנו, ואנחנו לא מרגישים כמו זבל בפעם הראשונה בחיינו. אנחנו מרגישים שרואים אותנו בפעם הראשונה בחיינו בגלל מי שאנחנו בעצם - אז אנחנו יכולים להתחיל לצאת החוצה לעולם ופשוט לפעול כבני אדם עם לבבות ולא להתיימר להיות שום דבר", אמרה.

סיה, ששמה המלא הוא סיה פורלר, חשפה את בשורה המפתיעה שנתיים לאחר שספגה אש על ליהוקה של מאדי זיגלר, שאינה נמצאת על הספקטרום, לתפקיד של נערה על הספקטרום האוטיסטי בסרטה "מוזיקה". לאחר מכן היא התנצלה בפני קהילת האוטיזם והוסיפה "אזהרה" לתחילת הדרמה המוזיקלית של 2021, בה נכתב: "'מוזיקה' בשום פנים ואופן לא ממליצה או ממליצה על שימוש בריסון על אנשים על הספקטרום האוטיסטי". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE