הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוסר ביטחון מגיע גם לפסגה: גל גדות בווידוי שיצליח להפתיע אתכם
בראיון שהעניקה הכוכבת ההוליוודית, סיפרה כי היא מקווה שהקהל יאהב את הפרויקטים שבהם היא משתתפת, אך באותה נשימה חשפה לראשונה כי היא מתמודדת עם חוסר ביטחון תמידי

אף שרבים רואים בגל גדות את האישה המושלמת - מתברר שהכוכבת הישראלית-הוליוודית נוהגת לפקפק ביכולות שלה בעצמה. בראיון שהעניקה לאחרונה גדות, שבשנים האחרונות שיחקה בכמה מהסרטים המצליחים ביותר בהוליווד, חשפה כי לדעתה היא לוקה בתסמונת המתחזה - מצב שבו אנשים המגיעים להישגים גבוהים מטילים ספק בתרומתם לאותם ההישגים, וסבורים שהם הושגו בדרכים לא הוגנות או כתוצאה ממקריות וממזל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה מצחיק, אני חושבת שיש לי את תסמונת המתחזה. אני מרגישה כל כך בת-מזל ומאושרת שאני עושה את מה שאני באמת אוהבת, אבל אני גם תמיד חושבת לעצמי: 'אני מקווה שהם יאהבו את זה'. אף פעם אין רגע שבו אני בטוחה שהם כן יאהבו", כך אמרה השחקנית בת ה-38 בראיון.

עם זאת, היא מיהרה לשתף את הדרך שלה להתמודדות עם התסמונת המאתגרת - טיפ שקיבלה פעם מהבמאי האגדי פרנסיס פורד קופולה. "הוא אמר לי: 'את יודעת משהו? גם אני תמיד מלא ספקות ובטוח שלא יאהבו את היצירה שלי. אז אני פשוט הולך אחרי הלב שלי ושומר על צניעות'".

עוד בראיון, גדות דיברה על הפרויקטים הקולנועיים הבאים שלה, שבהם גילומה של המלכה הרעה בגרסת הלייב-אקשן המצופה של דיסני ל"שלגייה", שצפויה לצאת בשנה הבאה. "זה היה שינוי אדיר, אני לא מאמינה שאני משחקת את המלכה הרעה - הנבלית הראשונה אי-פעם בהיסטוריה של דיסני", התמוגגה הכוכבת ("שלגייה ושבעת הגמדים" משנת 1937 הוא סרט האנימציה הראשון באורך מלא שהופק על ידי דיסני). "קיבלתי הזדמנות לשיר ולחקור את הצד האפל והתיאטרלי שלי", סיכמה השחקנית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE