הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהמנחה הבריטי הודה ברומן עם קטין: המלך צ'ארלס מנתק קשר
לאחרונה בריטניה סוערת בעקבות הווידוי המפתיע של פיליפ סקופילד, המנחה המיתולוגי של תוכנית "הבוקר הזה" שהודה כי ניהל רומן עם גבר צעיר שעבד איתו מאחורי גבה של אשתו. כעת המלך צ'ארלס החליט לנתק כל קשר עם המנחה, שהיה חברו הטוב ושגריר ארגון הצדקה שלו

מספר ימים בלבד לאחר הוידוי: המלך צ'ארלס יצא בהצהרה רשמית כי לא יעבוד עוד עם מנחה הטלוויזיה הבריטי וחברו הטוב פיליפ סקופילד. כזכור, מוקדם יותר השבוע המנחה המיתולוגי הודיע לצופיו בתוכנית "הבוקר הזה", אותה הוא מנחה מעל 20 שנה, כי הוא מתפטר מתפקידו. הסיבה לעזיבה - רומן מחוץ לנישואים עם גבר צעיר ממנו בהרבה שעבד איתו ברשת השידור הבריטית ITV.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סקופילד (61) התפטר מהרשת לאחר ששיקר בנוגע למערכת היחסים, והודה בהצהרה ביום שישי כי הרומן היה "לא חכם", אך הדגיש כי הוא היה "חוקי". הוא הוסיף כי הוא "מצטער מאוד" על כך ששיקר לאשתו ול-ITV על מערכת היחסים שלו עם האיש שדווח כי צעיר ממנו ב-30 שנה, אותו פגש לראשונה כנער שביקש את עזרתו בעבודה בתחום הטלוויזיה.

כעת ארגון הצדקה של המלך צ'ארלס, "קרן הנסיך", החליטה לנתק את קשריה עם המנחה שהיה עמוד תווך בטלוויזיה הבריטית במשך 38 שנים. דובר מארגון הצדקה של המלך אמר ל-לעיתון "The Telegraph UK" כי הוסכם באופן הדדי שזה "לא מתאים יותר שהמלך והמנחה יעבדו יחד".

סקופילד היה שגריר ב"קרן הנסיך" אבל לא השתתף באירוע של העמותה מאז 2019. "לאור הודאותיו האחרונות של פיליפ, סיכמנו איתו שזה לא מתאים יותר לעבוד ביחד", אמר דובר של העמותה. כל ההפניות לסקופילד הוסרו מאתר הקרן וגם מהעמוד שלו.

הנחייתו של סקופילד ב"הבוקר הזה" הגיעה לסיומה אחרי שני עשורים, על רקע דיווחים על ריב עם מי שהנחתה יחד איתו - הולי ווילובי. מאוחר יותר סקופילד פרסם הודעה בה הוא מתנצל על כך שהוא לא אמר את האמת לגבי מערכת היחסים שלו עם הגבר הצעיר שעבד ברשת. לאחר הודאתו, רשת ITV אמרה שהיא חקרה את ההאשמות על פרשתו "מספר פעמים" מתחילת 2020, אך אמרה שהיא לא מצאה ראיות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE