הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרטים מומלצים בנטפליקס לחודש יוני 2023
סרט המשך ללהיט האקשן של כריס המסוורת', שתי קומדיות רומנטיות ועוד. הנה חמישה סרטים שעולים החודש בנטפליקס ואסור לכם לפספס

כולנו מכירים את הסיטואציה הבאה - אנחנו מדליקים את הטלוויזיה, מחפשים את הסרט הטוב הבא, ולא מצליחים למצוא אחד. מתייאשים, ומכבים את המסך הקטן. בדיוק בשביל להימנע מהמצב הלא נעים והמתסכל הזה, ריכזנו עבורכם חמישה סרטים מעולים שצפויים לעלות החודש אצל ענקית הסטרימינג, נטפליקס. הנה הרשימה המלאה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האימא (The Mother)

מה: ג'ניפר לופז מלוהקת לעתים קרובות מדי לקומדיות רומנטיות, אבל בכל פעם שהיא לוקחת על עצמה תפקיד קצת יותר דרמטי, היא מזכירה לכולנו שהיא בעצם שחקנית ממש טובה. כשמדובר בתפקיד אקשן - או כל תפקיד שדורש מג'יי לו להפגין גם יכולות פיזיות - השמיים הם בכלל הגבול. לופז היא אישה שמבלה לא פחות שעות מספורטאים מקצועיים בחדר הכושר, ובטריילר ל"האימא" ניכר שהשעות האלה השתלמו. בסרט, היא מגלמת רוצחת שכירה שמקבלת משימה מעניינת: להגן על הבת שוויתרה עליה לפני שנים. לא ידוע כרגע שום דבר נוסף על עלילת הסרט, אבל הטריילר, שכולל את ג'יי לו עושה עליות מתח וקופצת על מכוניות בטריילר, בהחלט נראה מבטיח. גם אם הסרט עצמו לא יהיה עילוי - נראה שלופז עומדת להציל את המצב.
מתי: 12.05.23
כמה: 115 דקות

המציאה המושלמת (The Perfect Find)

מה: בתוך עשרות תתי הז'אנר של הקומדיה הרומנטית, אפשר למצוא אחד שפונה לפנטזיה נשית ספציפית - אישה בשנות ה-40 לחייה מתעייפת מחיי השגרה, עוברת טלטלה בחיים הזוגיים או הקרייריסטיים ופוגשת גבר צעיר ממנה שעוזר לה לגלות את עצמה מחדש. הסרט הכי מזוהה עם הז'אנר הוא כמובן "סטלה חוזרת לעניינים" בכיכובה של אנג'לה באסט, ונראה שיש לו הרבה במשותף עם "המציאה המושלמת", הסרט החדש של נטפליקס בכיכובה של גבריאל יוניון. יוניון מגלמת את ג'נה, אשת קריירה בתחום האופנה שעוברת פרידה ובמקביל פיטורים מתוקשרים, וחוזרת לניו יורק כדי להחיות את הקריירה. היא מסכימה לקבל עבודה תחת בוסית מאיימת בגילומה של ג'ינה טורס האלוהית, וגם פוגשת ומתאהבת באריק הצעיר והמקסים. הבעיה? הוא מתגלה לא רק כקולגה, אלא כבנה של הבוסית.
מתי: 23.06.23
כמה: 91 דקות

מרווה יוצאת אל העולם הגדול (You Do You)

מה: אחרי שהתרגלנו לקבל מהשכנים שלנו בטורקיה דרמות קורעות לב, הנה הזדמנות להתוודע לתעשיית הטלוויזיה והקולנוע שלהם דרך קומדיה קלילה, שנראית כמו אחד הדברים הכי כיפיים שקורים בנטפליקס החודש. מרווה היא צעירה כאוטית עם אישיות חצופה וחלום להיות מעצבת אופנה. כשאביה מוכר את הבניין שבבעלות המשפחה והיא מוצאת את עצמה בצרה כלכלית, היא וחבריה מנסים להקים ביחד אפליקציית דייטינג חדשה. הם גם מנסים לגייס משקיע, שאיתו הייתה למרווה היתקלות לא נעימה, ונראה שהם עומדים להפוך מאויבים לאוהבים.
מתי: 09.06.23

מבעד לחלוני: מעבר לים (Through My Window: Across the Sea)

מה: רומן הנעורים הספרדי "מבעד לחלוני", שעלה לנטפליקס בשנה שעברה, עוקב אחר ראקל: נערה שמאוהבת בארס, השכן החתיך בבית ממול, שלא שם עליה - עד שהוא שם עליה. הפנטזיה שלה הופכת למציאות ולרומן סוער. בסרט ההמשך החדש, "מבעד לחלוני: מעבר לים", השניים עדיין ביחד - אבל נאלצים לנהל רומן מרחוק: שנה לאחר התרחשויות הסרט הראשון, ראקל חיה את חייה בברצלונה וארס בשטוקהולם. הם מתאחדים במהלך חופשת הקיץ ומציתים מחדש את הכימיה הלוהטת ביניהם, אבל השנה שבילו בנפרד מציבה בפניהם בעיות, שאלות וגם אנשים חדשים שמגלים בהם עניין רומנטי.
מתי: 23.06.23
כמה: 109 דקות

טיילר רייק: חילוץ 2 (Extraction 2)

מה: כריס המסוורת' חוזר לתפקיד של שכיר החרב טיילר רייק. בסרט הראשון והמצליח, "טיילר רייק: חילוץ", הוא קיבל משימה לחלץ את בנו של טייקון סמים הודי; את אירועי אותו סרט טיילר סיים במוות קליני, אבל הוא שרד אותו כדי לקום לתחייה לסרט נוסף. הפעם, הוא מקבל על עצמו משימה דומה - להציל את משפחתו של מאפיונר גאורגי שמוחזקים כבני ערובה. על ההפקה והתסריט אמונים האחים רוסו, שמוכרים בעיקר מהיקום הקולנועי של מארוול ועל הבימוי סאם הרגרייב, שחקן ומתאם פעלולים שעבד איתם על סרטי מארוול. במילים אחרות, מדובר בצוות שיודע דבר או שניים על איך לעשות סרט אקשן.
מתי: 16.06.23
כמה: 123 דקות

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE