הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנשיא שלנו צריך הליכון": מילים חריפות מצד הרופא האישי לשעבר של אובמה וטראמפ
אחרי הנפילה של ביידן, ד"ר רוני ג'קסון אזהיר כי בריאותו הפיזית והמנטלית של הנשיא היא עניין של ביטחון לאומי, מה ש"מביך עבורו ועבור המדינה שלנו מול כל העולם"

הנציג הרפובליקני מטקסס, ששימש בעבר כרופא האישי של הנשיאים ברק אובמה ודונלד טראמפ, המשיך להרים דגלים אדומים לגבי בריאותו של ג'ו ביידן, ואמר כי לדעתו הוא "לא כשיר נפשית או פיזית" לאחר שנפל ביום חמישי במהלך טקס באקדמיה לחיל האוויר האמריקני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AFP)

 

"אני לא רוצה להישמע כמו תקליט שבור, אבל בכל זאת אגיד את זה שוב: האיש הזה לא כשיר נפשית או פיזית להיות הנשיא שלנו, וזה מצב רע עבורנו", אמר רוני ג'סקון בראיון שערך ביום שישי ב'פוקס ניוז'. 

"חלק מתפקידו של נשיא ארצות הברית הוא לעורר אמון ולהקרין כוח, והוא לא עושה את זה. הוא לא יכול לעשות את זה כי הוא מבוגר מדי - ואני חושב שזה חבל". 

הטעויות והנפילות הרבות של הנשיא ביידן מראים שהוא מציע "חבילה שאינה נמכרת ברחבי העולם", הסביר ג'קסון:

"אני חושב שחוסר היכולת הגופנית שלו וההתדרדרות הפיזית שלו מתחילים להדגיש את הירידה הקוגניטיבת שצפינו בה במשך זמן רב. זאת חבילה שפשוט לא מוכרת ברחבי העולם, והיא הופכת לעניין של ביטחון לאומי. אנחנו חייבים לעשות משהו בהקשר לנושא הזה".

 

 

"לחשוב שהאיש הזה חושב שבעוד שהוא עכשיו בן 80 הוא יכול להיות בתפקיד עוד שש שנים - זה עניין של רשלנות מצד הבית הלבן שמאפשר לזה לקרות, שמאפשר אפילו לדבר על ריצה לקדנציה נוספת", הוסיף הרופא הבכיר. "מישהו צריך לתת דין וחשבון. אנשים כמו ג'יל ביידן ואלה שמקיפים אותו ואמורים לאהוב ולדאוג לו, צריכים לעשות משהו בהקשר לזה, הם צריכים להפסיק את זה מיד".

 

ג'קסון (צילום: Getty Images)

 

"הגענו לנקודה שבה הנשיא שלנו צריך הליכון", הוסיף ג'קסון ואמר למנחה 'פוקס ניוז': "היית יכול לדמיין את זה? זו תהיה תמונה טובה ממה שאנחנו רואים עכשיו - לפחות הוא לא היה נופל על הפנים מול כל העולם… זה מביך בשבילו, וזה מביך עבור המדינה שלנו". 

לבסוף, ג'קסון אמר שהוא מתפלל שביידן לא ייבחר מחדש, ו"בכנות אני לא חושב שהוא יכול לסיים את הזמן שנותר לו בתפקיד, ואם הוא כן יסיים - אין סיכוי שהאיש הזה יכול להיות הנשיא שלנו עוד ארבע שנים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE