הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: שלושה רעולי פנים ביצעו מארב - ושדדו שופט מחוזי
קווין מרפי יצא מהרכב שלו והחל לצעוד לבניין בית המשפט במחוז אלמדה - אז הותקף על ידי שלושה חמושים שדרשו ממנו את שעון הרולקס שלו, מפתחות המכונית, הארנק וחפצים נוספים

שופט בכיר בקליפורניה נפל קורבן למארב של שלושה רעולי פנים חמושים, ששדדו ממנו לאור יום את שעון הרולקס שלו כשהיה בדרכו לעבוד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית אירעה ביום חמישי האחרון, בחניון ליד רחוב 13 ורחוב מדיסון במרכז העיר אוקלנד - בסביבות השעה 8:50 בבוקר. 

קווין מרפי, העובד כשופט במחוז אלמדה, החנה את המכונית שלו בחניון אלקו פארק והחל לצעוד לעבר המשרד שלו הנמצא בבניין בית המשפט רנה סי דייווידסון - אז שלושה החשודים התנפלו עליו. 

אחד מרעולי הפנים שלף אקדח לעבר השופט, בעוד האחרים הורו לו למסור את הרולקס שלו, מפתחות המכונית, הארנק וחפצים אישיים אחרים. 

מרפי נענה לדרישות שלהם, ולא נפגע בתקרית. ברגע שהחשודים נמלטו מהמקום השופט הזעיק את המשטרה, שמסרה: "אנחנו שמחים לדווח שהשופט לא נפגע. החשודים מתוארים כשלושה גברים לובשי מסכות", נמסר ממשרד השריף של המחוז, שפתח בחקירה וביקש מהציבור למסור כל מידע שיוביל לתפיסת החשודים.

התקריות האלימות הכוללות שוד של שעוני יוקרה כמו רולקס, גדלו מאוד בחודשים האחרונים הן בקליפורניה והן בניו יורק, כאשר רבים מהמקרים הקורבנות מאבדים אלפי דולרים. 

במהלך סוף השבוע של יום הזיכרון, חמישה חשודים גנבו שעוני יוקרה בשווי 2.5 מיליון דולר מחנות בסטטן איילנד, ומעט לפני כן שני חברי כנופיה בסן פרנסיסקו שדדו שני שעונים בשווי של כ-17,000 דולר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE