הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמרת ג'סי ג'יי על בן זוגה הישראלי: ״הוא האיר את ימיי האפלים. לא יכולתי לעבור את זה בלעדיו"
שבועיים לאחר שהביאה לעולם את בנה הבכור, הזמרת הבינלאומית ג'סי ג'יי כתבה פוסט מרגש וראשון שמוקדש כולו לבן זוגה ואבי ילדה, הכדורסלן הישראלי-אמריקאי חנן קולמן. "הכרתי את הגבר הזה שבועות אחרי ההפלה שעברתי ב-2021. זאת הייתה אהבה סוערת, וזה היה נס שנכנסנו להיריון בלי בעיות. הוא לא עזב את ידי לרגע"

לפני כשבועיים, ג'סי ג'יי שיתפה קבל עם ואינסטגרם שקיבלה לעולם את בנה הבכור יחד עם בן זוגה בשנה וחצי האחרונות, שחקן הכדורסל הישראלי חנן קולמן. כעת, אחרי שהיא מתאוששת אט-אט ומעכלת את הטייטל החדש בחייה, הזמרת הבריטית, שלא נוהגת לחשוף את חייה הפרטיים יותר מדי, שיתפה חוויות מחדר הלידה - והקדישה פוסט שלם שכולו בסימן הכרת תודה לקולמן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני נאבקת לשמור על פרטיות בחיי. אני חושבת שאם אתם מכירים אותי, אתם יודעים את זה. אני רוצה להגן על האנשים שאני אוהבת ולשמור את זה לעצמי, ואז לרוב אני חושבת 'לעזאזל עם זה', כי החיים כל כך קצרים, אבל לא רוצה להתחרט על זה. ברגע שאתה פותח את הדלת, אתה לא יכול לסגור אותה", סיפרה הזמרת. 

"אבל פגשתי את הגבר הזה, שבועות אחרי ההפלה שלי ב-2021", המשיכה ג'סי. "כמו קרן אור, הוא האיר את ימיי החשוכים. זו הייתה אהבה סוערת - ונס שבכלל הצלחנו להיכנס להיריון בצורה טבעית בלי שום בעיות. אני אסירת תודה. הוא העניק לי המון מתנות טובות בחיי. הוא לא עזב את ידי לאורך כל היום הזה, ולא יכולתי לעבור את זה בלעדיו. הוא הרוגע לשיגעון שלי, השלווה לחששות שלי, האבא לתינוק שלי. תודה". אנחנו שלולית.  

כזכור, ג'סי וחנן נצפו יחד לראשונה במרץ של שנה שעברה, כשקולמן (38) טס לבלות עם הזמרת באיים הקארייבים, שם שהתה לצורך עבודה. מאז, הם טיפחו קשר רציני - וכחודשיים לאחר מכן היא הודתה שהיא מאוהבת. לפני כשבועיים, כאמור, ג'סי ילדה את בנם המשותף, ושיתפה תמונה מרגשת עם ידו של קולמן על הבטן ההריונית, ועל היד צמיד עם הכיתוב "אבא". 

כידוע, קולמן הוא שחקן כדורסל דני-אמריקאי-ישראלי. הוא נולד בדנמרק לאמא ישראלית ולאב אמריקאי, ובהמשך השנים החליט לעלות לישראל. הוא שיחק בעונות רבות בליגת העל בארץ, בין השאר במכבי חיפה, איתה זכה באליפות המדינה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE