הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת היעלמותה של מדלן מקאן: העדות שהובילה לחשוד העיקרי
ישנן מספר סיבות למה כריסטיאן ברוקנר הגרמני הוא החשוד המרכזי בתיק הנעדרת המפורסם ביותר בעולם - והעיקרית שבהן היא המילים שלכאורה אמר: "היא לא צרחה"

החשוד העיקרי בפרשת היעלמותה של מדלן מקאן הצעירה, טען שהרשויות שמו עליו עיניים בגלל כמה מילים בודדות שהוא לכאורה אמר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האסיר הגרמני כריסטיאן ברוקנר, אשר יושב בכלא לאחר שהורשע באונס של קשישה, נקשר להיעלמותה הבלתי פתורה של מדלן עוד בקיץ 2020, ובשנה שעברה הוגדר כחשוד העיקרי כאשר הרשויות הגרמניות בטוחות שיש בידיהן את הרוצח. 

על פי הדיווחים, הקרוואן הלבן שלו מסוג VW T3 Westfalia זוהה ליד אתר הנופש פראיה דה לוז בפורטוגל, משם נעלמה מדלן בת השלוש ב-23 במאי 2007, כאשר הייתה במיטתה בדירה השכורה בזמן שהוריה וחברי המשפחה סעדו במרחק של 50 מטרים משם.

משטרת המטרופולין של אנגליה השתלטה על החקירה בשנת 2011, אך נתקלה במבוי סתום ולא היה חשוד משמעותי נוסף בתיק מאז 2007 - עד לברוקנר, שכאמור יושב בכלא הגרמני לאחר שאנס אישה אמריקאית בשנות ה-70 לחייה בשנת 2005, באותו אזור של אתר הנופש בפורטוגל. הוא חשוד במקרה אונס נוסף והתעללות מינית בילדים בין השנים 2000 ל-2017. 

על פי הדיווחים, במהלך שהותו בכלא הוא כתב כמה מכתבים במטרה לנקות את שמו, ובמקביל התלונן על הטיפול שהוא מקבל בבית הסוהר. 

באחד המכתבים, ברוקנר טען שהוא הפך לחשוד העיקרי בהיעלמותה של מדלן לאחר שהמשטרה קיבלה עדות מחברו הוותיק, שסיפר כי ברוקנר אמר את המילים: "כן, היא לא צרחה", כאשר דיבר על פרשת מדלן שנה לאחר שנעלמה.

לפי הדיווח על ה'דיילי מייל', שקיבל גישה למכתב, ברוקנר אמר שהטענה של החבר שלו "אפילו לא ראויה להתייחסות". האסיר הוסיף: "המשפט הזה שהגיע מהעד בשנת 2017, הוא האחראי לכל הציד הציבורי והשנאה נגדי על ידי השלטונות הגרמניים".

אותה עדות מצביעה על שיחה בפסטיבל בספרד בשנת 2008: "זהה היה אז כאשר כריסטיאן העיר הערה על הילדה הנעדרת. כריסטיאן שאל אותי אם אני עדיין נוסע לפורטוגל, ועניתי שלא כי יש שם יותר מדי בעיות, משטרת פורטוגל מסתכלת עליי בגלל הילדה הנעדרת".

אותו עד המשיך וסיפר שאמר לברוקנר: "זה אכן מוזר שהיא נעלמה ללא עקבות", ואילו ברוקנר ענה לו: "כן, היא לא צרחה".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE