הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל פצ'ינו מגיב על הבייבי החדש: "יש לי הרבה ילדים, אבל כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי, זה מיוחד"
השחקן בן ה-83 התייחס לראשונה לבשורה על כך שהוא מצפה לילד רביעי. "זה תמיד מיוחד להביא ילד לעולם", אמר, והתייחס בין היתר גם לגילו המופלג

לראשונה מאז שנודע כי הוא מצפה לילד רביעי, אל פצ'ינו (83) התייחס לראשונה לחדשות שהפתיעו את הביצה. "זה מאוד מיוחד עבורי. זה תמיד מיוחד להביא ילד לעולם, יש לי הרבה ילדים. אבל זה באמת מיוחד כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי", אמר. כזכור, בת זוגו  נור אלפאלה כבר נמצאת בסופו של החודש השמיני, ואילו השחקן אמר כי הוא אינו יודע מה מין העובר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, הבשורה המפתיעה על ההיריון של בת זוגו של פצ'ינו הגיעה בסוף חודש מאי. תחילה דווח כי השחקן "לא יכול להיות מאושר יותר מההיריון המפתיע״, אך די מהר צצו שמועות כי בינו לבין אלפאלה אין בכלל קשר. "הוא חשב שהקשר ביניהם הסתיים מזמן", סיפר מקורב לשחקן והוסיף כי אלפאלה הסתירה מפצ'ינו את ההיריון במשך 11 שבועות ורק לאחר מכן סיפרה לו. "היא ידעה שהוא לא רוצה ילדים יותר, אין שם שום מערכת יחסים, זה בלגן אחד גדול". 

לפצ'ינו יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו (33) מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון (22) עם השחקנית בוורלי ד'אנג'לו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE