הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אביו של ג'סטין ביבר פרסם ציוץ הומופובי ואז התנצל באופן שנוי במחלוקת
ג'רמי ביבר בן ה-48, אביו של הזמר המצליח, פרסם מילים פוגעניות לאור חודש הגאווה וקיבל על כך תגובות זועמות. לאחר שמחק את הציוץ הבעייתי, הביע חרטה שלא בדיוק סיפרה את מי שנפגע מדבריו

לפעמים התנצלות פשוט לא מספיקה, בטח אם נראה שלא מתכוונים אליה באמת. לאחרונה שיתף ג'רמי ביבר, אביו של ג'סטין, ציוצים עם מסרים הומופוביים בהם כתב: "אנחנו צריכים לחגוג משפחות. אתם יודעים, הסיבה שכולנו נמצאים פה! הדברים שהדור הזה מפאר לא ייאמנו!" ו"אל תשכחו להודות החודש לאדם סטרייט על הקיום שלכם".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כצפוי, תגובות זועמות נוסח "אל תשכח להודות לג'סטין, כי הוא הסיבה שעדיין לא ניתקו את זרם החשמל שלך" ו"לא ציפיתי לשום דבר אחר מאדם מבוגר שחי על חשבון הבן שלו" לא איחרו לבוא. ג'רמי (48), שהבין שהוא טעה מיהר למחוק את הציוצים הפוגעניים, אולם הוסיף שמן למדורה אחרי שפרסם אתמול פוסט התנצלות משונה, שבו נוצר הרושם שהבחור לא באמת מתכוון לדבריו ולא מעוניין להתנצל. "הכרה במשפחה גרעינית זה תוקפני? אני מתנצל בפני מי שנפגע. זו לא הייתה כוונתי. לא שהדעה שלי חשובה בכלל", כתב.

גם הפעם, כמובן, תגובות עוקצניות לא איחרו לבוא: "היית כישלון כאבא (ג'רמי נפרד מאמו של ג'סטין כשבנם היה צעיר מאוד) ואתה עדיין רוצה להכיר במשפחה גרעינית. ברור שיש גם סטרייטים שלא מסוגלים להיות הורים טובים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE