הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שבן ה-6 מפלורידה הוטבע למוות: נחשפה מסכת ההתעללות מצד אמו ואביו החורג
ראשו של אנתוני רוז הקטן הוחזק מתחת למים באמבטיה, ואחרי שנקבע מותו התברר כי אמא שלו ובעלה החדש נהגו לנעול את הילדים בחדר ללא חשמל ומזוהם לחלוטין ב"שתן וצואה"

החקירה בדבר מותו של ילד בן 6 מפלורידה, שטבע למוות באמבטיה בחודש אפריל האחרון, חשפה מסכת התעללות מזעזעת מצד ההורים שלו, שעל פי החשד מנעו ממנו אוכל, נעלו אותו בכלוב ועוד שורה של דברים מצמררים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אנתוני רוז בן ה-6 מת ב-22 באפריל מטביעה באמבטיה בבית במחוז פולק, שם גר עם אמו אליז סימור בת ה-25 ועם טרה סימור בן ה-27 - אביו החורג אשר מואשם כי החזיק את ראשו של הילד מתחת למים עד שמת. 

האמא והאבא החורג מואשמים כעת במספר סעיפים של התעללות בילדים ושיבוש הליכי משפט בניסיון להשפיע על עד. על פי גורם רשמי במשרד השריף, השניים צפויים לעמוד בפני אישומים נוספים. 

בתצהיר שהוגש לבית המשפט, נחשפו פרטים המצביעים על עונשים פיזיים ו"עינויים" אחרים - כמו חדר בו הותקן מנעול המוצב לאחור כדי לנעול ילדים, "שם לא היה חשמל והיו הרבה פריטי לבוש מלוכלכים בשתן ובצואה". 

ילד בן 10 שגר באותו הבית, סיפר למשטרה כי הובטח לו ולאח נוסף תגמול אם הם "ירביצו" לאנתוני, והוא גם תיאר בפני החוקרים כיצד ראשו של אנתוני הוחזק מתחת למים באמבטיה עד שהמשטרה הוזעקה. 

 

 

אביו הביולוגי של אנתוני, אנדרה רוז, סיפר לאתר חדשות מקומי כי הילד היה במשמורת שלו כאשר היה בן שנתיים עד חמש. אבל הרשעה באלימות במשפחה הכניסה את האב לכלא, והעבירה את אנתוני למשמורת של אמו - שהתחתנה עם טרה במאי 2021. 

אנדרה האשים: "הם הרגישו צורך לקחת אותו ממישהו שהוא הכיר כל חייו ופשוט לזרוק אותו ישירות למישהו שהוא ראה קומץ פעמים".

האב האבל אמר שלהעביר את אנתוני לאמו ואביו הביולוגי "פגעה בו נפשית" וכי הילד התחנן לחזור לאביו. "שמעתי את זה בקול שלו, הוא היה מתקשר ואומר לי, 'אבא, אני רוצה לחזור אליך'".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE