הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג מקליפורניה נמצא מת בחדר מלון יוקרתי במקסיקו
על פי החקירה, בן ה-41 ובת ה-28 - תושבי ניופורט ביץ', היו מתים במשך למעלה מעשר שעות עד שכוחות ההצלה הוזעקו ומצאו את גופתם. נשללה האפשרות לאלימות, וככל הנראה מדובר בהרעלת גז

זוג תיירים אמריקאים תושבי קליפורניה נמצאו מתים בחדר המלון היוקרתי שלהם במדינת באחה קליפורניה סור שבמקסיקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שוטרים ופרמדיקים הוזעקו למלון Rancho Pescadero, שם החדרים יכולים לעלות עד 760 דולר ללילה, בסביבות השעה 9:00 בערב של יום שלישי, זאת לאחר שקיבלו דיווחים על גבר ואישה מחוסרי הכרה. 

מותם של בני הזוג, ג'ון היתקו בן ה-41 ואבי לוץ בת ה-28 מניופורט ביץ', נקבע בזירה. ככל הנראה הם היו מתים במשך כ-10 ואף 11 שעות עד שנמצאו במלון היוקרה שעל חוף הים. 

המשטרה מסרה כי מדובר ב"הרעלת חומר שטרם נקבע", וגורמים רשמיים אמרו שככל הנראה מדובר בשאיפת גז - אך הנסיבות נותרו בחקירה. בינתיים, פורסם כי לא נמצאו סימני אלימות על הגופות. 

על פי המשפחות האבלות, שהקימו קמפיין לגיוס המונים דרך GoFundMe כדי לקבל סיוע בעלויות הלוויה, בימים שלפני מותם הפתאומי של הזוג, השניים חלו בהרעלת מזון. 

"בזמן טיול יפהפה במקסיקו, אבי ובן הזוג שלה חשבו שיש להם הרעלת מזון והלכו לבית החולים כדי לקבל טיפול", נכתב. "כמה ימים לאחר מכן, הם אמרו לנו שהם מרגישים הרבה יותר טוב".

אבל אז, המשפחה כתבה, "קיבלנו שיחת טלפון בה נאמר לנו שהם מתו בשלווה בחדר המלון שלהם בשנתם. נאמר לנו שזה נבע מאוורור לא תקין באתר הנופש, ויכול להיות שמדובר בהרעלת פחמן חד חמצני". 

 

 

לוץ עבדה בתור נני בזמן שבן זוגה היתקו היה מהנדס מחשבים. "כעת, אנחנו מנסים להביא את אבי הביתה, כדי שנוכל לערוך לה את הלוויה שמגיעה לה", כתבה המשפחה, שהוסיפה כי היא תהיה "אסירת תודה על כל עזרה. אבי הייתה הנשמה הכי יפה, ואנחנו נתגעגע אליה כל כך".

מנכ"ל בית המלון רנצ'ו פסקאדרי, הנר גיל, אמר שהוא לא יכול לדבר על נסיבות מקרה המוות של בני הזוג - אך ביום חמישי הוא פרסם הודעה בניסיון להרגיע את האורחים: "הבטיחות וביטחון האורחים שלנו והקולגות שלנו הם תמיד בראש סדר העדיפויות. הרשויות המקומיות אישרו שלא היו עדויות לאלימות הקשורות לאירוע המבודד הזה, ואין שום איום על ביטחונם או רווחתם של האורחים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE