הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תייר אמריקאי נעצר בגרמניה לאחר שדחף שתי צעירות אמריקאיות מגובה רב - והרג אחת מהן
החשוד בן ה-30 פיתה את שתי התיירות לבוא איתו לשביל המוביל לנקודת תצפית - שם הוא הטריד אותן מינית, וכאשר הן נאבקו בו הוא דחף אותן מגובה של כ-50 מטרים

הרשויות בגרמניה עצרו ביום חמישי תייר אמריקאי בחשד שחדף שתי תיירות אמריקאיות אחרות במדרון תלול, וגרם למותה של אחת מהן, זאת לידה טירה גרמנית מפורסמת. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

התקרית התרחשה ביום רביעי אחר הצהריים ליד Mariebruecke, גשר מעל נחל ממנו ניתן לצפות בנוף של טירת נוישוונשטיין, בדרום מדינת בוואריה בסמוך לגבול עם אוסטריה. 

המשטרה המקומית מסרה כי על פי החקירה הראשונית, הגבר בן ה-30 פגש את שתי הצעירות האמריקאיות, בנות 21 ו-22, בשביל הטיול, ואז פיתה אותן לבוא איתו לשביל שמוביל לנקודת תצפית. 

דובר המשטרה הולגר סטביק אמר במסיבת עיתונאים כי "הצעירה מבין השתיים הותקפה על ידי החשוד. המבוגרת מביניהן ניסתה להיחלץ לעזרתה, ואז נחנקה על ידי החשוד ובעקבות כך נפלה למדרון".

לאחר מכן, על פי החשד, בן ה-30 ניסה לתקוף מינית גם את בת ה-21 - ואז דחף אותה במורד המדרון. היא נפלה כמעט 50 מטרים מטה, והגיעה קרוב לחברתה בת ה-22. 

הרשויות הוזעקו למקום וצוות חילוץ הרים הגיע לשתי הצעירות. בת ה-22 "הגיבה" ונלקחה לבית החולים, שם אושפזה. כוחות ההצלה העלו מסוק וחילצו את בת ה-21 שסבלה מפציעות קשות מאוד, ומותה נקבע בבית החולים.

הגבר האמריקאי החשוד עזב את המקום, אך המשטרה הצליחה לאתר אותו במהירות. 

 

(צילום: Shutterstock)

 

עובר אורח שצילם סרטון של המשטרה מובילה את החשוד למעצר, אמר לסוכנות הידיעות AP שהוא "המום לחלוטין" שמישהו יכול היה לשרוד את הנפילה הזו.

הוא גם שיבח את עבודת הרשויות, ואמר כי מסוק החילוץ "הגיע מטר מעל קו העצים בראש הגבעה… הם עשו עבודה שלא תיאמן". 

בינתיים, זהותו של החשוד ושל שתי הקורבנות טרם פורסמו.

המשטרה המקומית הוסיפה כי שופט בקמפטן הורה להשאיר את החשוד במעצר עד להגשת כתב אישום פוטנציאלי - תהליך שיכול להימשך חודשים. בינתיים הוא כלוא, והוא נחקר בחשד לרצח, ניסיון לרצח ועבירות מין. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE