הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופת טורנדו קשה הכתה בטקסס: שלושה הרוגים, עשרות פצועים ונזק כבד
עיירה בצפון המדינה הגובלת באוקלהומה נפגעה קשה, שם מתחם עם בתים ניידים ספג נזק רב עם תושבים רבים שחולצו מההריסות. הרשויות עדיין פועלים במקום כדי לאתר לכודים

סופת טורנדו הכתה ביום חמישי בעיירה פריטון שבטקסס, גרמה למותם של שלושה בני אדם, פצעה עשרות נוספים וגרמה לנזק נרחב - כאשר מדובר בעוד אחת בסדרה של סופות כבדות שפקדו את מדינות הדרום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

שירות מזג האוויר הלאומי באמרילו אישר שסופת טורנדו פגעה באזור ביום חמישי אחר הצהריים, אם כי עדיין לא נמסרו נתונים על גודלה או מהירות הרוח שלה. 

פול דוצ'ר, מפקד מחלקת הכיבוי של פריטון - עיירה המונה יותר מ-8,000 איש הממוקמת על גבול אוקלהומה, אמר לתקשורת המקומית כי אדם נהרג בזמן שהיה בביתו הנייד שספג "פגיעה ישירה" מהטורנדו. באותו המתחם, לפחות 30 בתים ניידים ניזוקו או נהרסו לחלוטין, ואנשים רבים נפגעו וחולצו מההריסות.

 

 

כמעט 50,000 בתים נשארו ללא חשמל בטקסס ובאוקלהומה. בית החולים אוצ'ילטרי בפריטון פנה לציבור וביקש שכל מי שפצוע קל שיפנה למרפאה, "וכל השאר למיון בבית החולים", זאת בעקבות עומס במסדרונות. כמו כן, בית החולים אמר שהצלב האדום פתח מקלט במרכז התערוכות של המחוז. 

 

 

המנכ"לית הזמנית של בית החולים, קלי ג'ודיס, תיארה את העומס הפתאומי בבית החולים: "ראינו איפשהו בין 50 ל-100 חולים", כאשר עשרה מהם במצב קשה והועברו לבתי חולים אחרים. לפצועים היו טראומות קלות עד חמורות, החל מ"פציעות ראש ועד התמוטטות ריאות, חתכים ועצמות שבורות".

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE