הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התייר האמריקאי הבטיח לשתי הצעירות 'נוף רומנטי' - אז תקף אותן מינית ודחף אותן מגובה רב
התקדמות החקירה מספקת פרטים חדשים על התקרית המצמררת בגרמניה, כאשר תושב מישיגן בן 30 רצח צעירה בת 21 ופצע את חברתה בת ה-22 - זאת בזמן טיול באתר תיירותי פופולרי

פרטים חדשים נחשפים על התקרית המזעזעת שאירעה בגרמניה, כאשר תייר אמריקאי ממישיגן פיתה שתי תיירות אמריקאיות לבוא איתו לשביל צדדי - אז תקף אותן מינית ודחף אותן מגובה של כ-50 מטרים, וגרם למותה של אחת מהן. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טרוי בי בן ה-30 מלינקולן פארק, מישיגן, חשוד בתקיפת של קלסי צ'אנג בת ה-22 ואווה ליו בת ה-21, והוא כעת עומד בפני אישומי רצח - וכנראה שהרשויות הגרמניות יהיו אלה שימשיכו בהליך המשפטי ולא יסגירו את החשוד לארצות הברית. 

התקרית אירעה ביום בסביבות השעה 2:40 בצהריים, כאשר בי - ששהה בגרמניה מאז תחילת יוני, טייל בטירת נוישוונשטיין המפורסמת בבוואריה, עם אותה קבוצת מטיילים שכללה את שתי הצעירות. אז, הוא פיתה אותה לגשר צר להולכי רגל שהנקודה הגבוהה ביותר שלו היא 90 מטרים, מעל נחל ומפל עם נוף יפהפה לטירה. 

המשטרה המקומית מסרה כי בי שכנע את הצעירות לבוא איתו לשביל מבודד שהוביל לנקודת תצפית "רומנטית", שם הוא "תקף פיזית" את ליו בת ה-21. 

כאשר צ'אנג בת ה-22 ניסתה להתערב, החשוד לכאורה חנק אותה ודחף אותה במדרון תלול. אז, בי המשיך ב"ניסיון עבירת המין" נגד ליו, עד שדחף גם אותה למדרון התלול.

 

קלסי צ'אנג (שמאל) ואווה ליו (ימין)

 

בזמן שהחשוד נמלט מהזירה, הרשויות הוזעקו למקום ושתי הצעירות חולצו במסוק ופונו לבית החולים - שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של בת ה-21 שנפצעה אנושות. נפילתה של צ'אנג נבלמה על ידי ענף עץ, ובמזל היא אושפזה עם חתכים וחבורות קלות יחסית, וביום שבת כבר שוחררה מביה"ח. 

סרטונים מהזירה מציגים את מסוק החילוץ מציל את בת ה-22, שהייתה על ענף העץ. כמו כן, ניתן לראות את המשטרה מובילה את האמריקאי החשוד.

 

 

בי נתפס לאחר מבצע משטרתי מאסיבי בו היו מעורבים 25 ניידות חירום, וכאמור הוא מואשם כעת ברצח, ניסיון רצח ועבירת מין. המשטרה אמרה שהחשוד "אמר את דברו בבית המשפט" לאחר שסירב לדבר עם החוקרים. 

בן ה-30 ושתי הצעירות שהו כולם באותו בית מלון במינכן, והקורבנות לא הכירו את החשוד - אבל כולם יצאו לטיול יום בטירה המפורסמת. 

 

 

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE