הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נהגת מהגיהנום": נסיעת המוות - בת ה-19 התנגשה במכוון בקיר במהירות 100 מייל לשעה במטרה לרצוח את בן זוגה
הוכרע דינה של מקנזי שירילה אשר בשנה שעברה ריסקה את מכונית הטויוטה שלה כאשר שני צעירים נוספים שהו עימה ומותם נקבע במקום. אחד מהם היה חברה, שעליו התברר כי איימה לבצע את זממה

צעירה מאוהיו הורשעה ברצח על רקע אחריותה במתכוון למותם של בן זוגה וחברו על ידי התנגשות מכוונת של המכונית בה נסעו לתוך קיר במהירות של 100 מייל לשעה (160 קמ"ש).

מקנזי שירילה בת ה-19 נמצאה אשמה ב-12 סעיפי אישום, מתוכם בגין רצח, תקיפה, רצח באמצעות נהיגה חמורה ושימוש בסמים.

על פי הדיווחים, שירילה פרצה בדמעות בזמן הכרעת משפטה בזמן שהשופטת הישירה אליה מבט ואמרה: "זו לא הייתה נהיגה חסרת אחריות אלא זה היה רצח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקנזי שירילה לצד בן זוגה המנוח, דומיניק רוסו אותה היא רצחה

 

האירוע הטרגי התרחש ב-31 ביולי בשנה שעברה בסביבות השעה 5:30 בבוקר, אז האיצה שירילה את מהירות נסיעתה במכונית הטויוטה קמרי לעבר בניין פלידקו והתנגשה באחד מקירותיו.

45 דקות לאחר מכן, הגיעו כוחות המשטרה לזירת האירוע ומצאו את המכונית מרוסקת לחלוטין ובתוכה שירילה, אז בת 17 כשלצידה בתוך הרכב שהו בן זוגה, דומיניק רוסו בן ה-20 וחברו, דוויאון פלאנגן בן ה-19, כאשר שלושתם היו מחוסרי הכרה.

מותם של השניים נקבע במקום ואילו שירילה פונתה לבית החולים.

שלושה חודשים לאחר מכן היא נעצרה בחשד למעורבות באחריות לתאונה. על פי כתב האישום, נטען כי בין הנאשמת לרוסו שררה מערכת יחסים רעילה שכללה איומים על חייו של בן זוגה.

 

מקנזי שירילה בזמן הכרעת דינה 

עוד נכתב כי שבועיים לפני התאונה, איימה שירילה להתנגש עם מכוניתה כשרוסו עימה מאחר שהייתה בסערת רגשות על רקע ויכוח שהיה בינהם.

כתוצאה מכך התקשר רוסו לאימו ותחילה ביקש שתאסוף אותו אולם לבסוף חבר עשה זאת. בזמן השיחה עם רוסו, שמע החבר את שירילה אומרת "אני אתנגש עם המכונית עכשיו".

באותו חודש יולי 2022, נשמעו מספר איומים מתועדים בסרטוני וידאו בהם נראתה הנאשמת מקללת את המנוח ומכריזה על כוונתה לפגוע בו וברכושו. באחד נוסף איימה לשבור את ידית דלת ביתו לאחר שלא נתן לה להיכנס פנימה. 

בטרם הקראת הכרעת הדין, תיארה השופטת ננסי רוסו את התנהלותה של שירילה כמי "שיצאה למשימה מדוייקת מעם מטרה מוגדרת מראש והיא מוות".

 

בתום הכרעת הדין נלקחה שירילה באזיקים בחזרה לתא המעצר

"תיעוד התאונה מוכיח מעל לכל ספק בנוגע לכוונותיה של הנאשמת אשר בחרה מרצונה ובמכוון את מסלול המוות באותו יום".

"היא הפכה ברגעים אלו מנהגת נורמטיבית לנהגת מהגיהנום על גלגלים בזמן שנסעה ברחובות בשעה כה מוקדמת על מנת שהכבישים יהיו פנויים ובמסלול שלא היה שגרתי עבורה"

לדברי התובע מייקל אומלי, "הכוונה נראתה ברורה מאוד בסרטון ההתנגשות, הייתה לה מטרה אחד בלבד".

"אין יום אחד שחולף מבלי שאנחנו מלאי געגועים לבנינו והיום אמנם נעשה צדק לכבודו אבל למען האמת, אין מנצחים פה, אין מנצחים כאן היום", סיכמה בכאב, חאימה פלאנגן, אימו של דוויאון.

גזר דינה של שירילה יקבע בעוד 5 ימים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE