הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצב חירום רפואי הוכרז בטיסה שהמריאה מפלורידה: הטייס הלך לעולמו בתא השירותים
למרות מאמצי החייאה, נקבע מותו של איש צוות חברת התעופה לאטם בטיסה שעשתה דרכה לבירת צ'ילה. כתוצאה מהאירוע נאלץ המטוס לבצע עצירה לא מתוכננת בפנמה סיטי ויממה לאחר מכן המריא ליעדו המקורי

טיסה שהמריאה מפלורידה לצ'ילה נאלצה לנחות באופן לא מתוכנן בפנמה לאחר מצב חירום רפואי ממנו סבל הטייס אשר בהמשך הלך לעולמו כתוצאה מכך.

מדובר בטיסת חברת התעופה לאטם (LATAM) הצ'ילאנית שהמריאה ממיאמי ביום ראשון האחרון ונחתה שלוש שעות מאוחר יותר בשדה התעופה טוקאמן שבפנמה סיטי.

על פי הדיווחים, במהלך הטיסה הטייס הלך לתא השירותים אולם לא חזר משם. עוד נמסר כי עם הנחיתה בפנמה, בוצעו בטייס נסיונות החייאה על ידי צוות המטוס.

"טיסת 505 במטוס בואינג 787 נאלצה לשנות את מסלול נחיתתה מסנטיאגו לפנמה סיטי עקב מצב חירום רפואי של אחד משלושת הטייסים. האירוע התנהל על פי כל הפרוטוקלים הנדרשים על מנת לנסות ולהבטיח את שלומו של הטייס. לצערנו, לאחר הנחיתה וקבלת הסיוע הרפואי, הטייס הלך לעולמו", נמסר בהודעת לאטם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנוסף נמסר בהודעה כי "חברת לאטם מביעה צער כבד על האירוע הטרגי ומבקשת לנצל הזדמנות זו כדי להשתתף בצער המשפחה על אובדן יקירה אשר שירת את החברה נאמנה במשך 25 שנה והיה מקצועי ומחוייב".

בהתייחס לנושאים נאמר בהודעת החברה כי היא מצרה על אי הנוחות שנגרם בשל האירוע הלא הצפוי.

לאחר יממה במהלכה העבירו הנוסעים את הלילה במלון בפנמה סיטי, המריא המטוס ולבסוף נחת ביעדו המקורי בסנטיאגו צ'ילה.

בשנה שעברה עלתה חברת לאטם לכותרות לאחר שסופה כבדה גרמה נזק למטוס שהמריא מבירת צ'ילה ובתיעוד מזמן אמת, נראו הנוסעים המבועתים צורחים בזמן שהטייס ניסה לבצע נחיתת חירום באסונסיון שבפראגווי.

הנחיתה אז עברה בשלום ולמעט נזק חיצוני למטוס, לא נרשמו נפגעים רציניים באירוע מצד הנוסעים וצוות האוויר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE