הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תם עידן המלוכה: הדרמה המצליחה של נטפליקס מגיעה לסופה
חברת הסטרימינג פרסמה כי הסדרה 'הכתר' תעלה בקרוב לעונה שישית – ואחרונה. לצד מותה הטרגי של הנסיכה דיאנה שיוזכר "ברגישות", העונה תיחתם בחתונה של צ'ארלס וקמילה

נטפליקס פרסמה כי הסדרה 'הכתר', אחת מהדרמות המצליחות ביותר שלה, תסתיים בסתיו הקרוב אחרי שחרור העונה החדשה שתכלול גם חתונה מלכותית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חברת הסטרימינג הפופולארית תוציא בקרוב את העונה השישית של הדרמה ההיסטורית על משפחת המלוכה הבריטית, שם היא תציג "ברגישות" את מותה של הנסיכה דיאנה ותלווה את הנישואים בין המלך צ'ארלס השלישי למלכה קמילה.

"אחרי שש עונות, שבע שנים ושלושה מלהקים, 'הכתר' תגיעה לסיומה מאוחר יותר השנה", פורסם ביום שני בחשבון הרשמי של נטפליקס ברשת החברתית X, הידועה בשמה הקודם 'טוויטר'.

"בקרוב אנחנו נפרסם עוד, אבל הנה רמז למה שעתיד לבוא בעונה האחרונה שלנו", נכתב, לצד תמונה של הזמנה ל"תפילה והקדשה בעקבות הנישואין של הוד מלכותו הנסיך של ויעילס והוד מלכותה הדוכסית מקורנוול... שיתקיים ביום ראשון, ה-9 באפריל 2005, בקפלת סנט ג'ורג' בטירת ווינדזור".

 

 

העונה האחרונה של 'הכתר' תיקח את הצופים לעידן המודרני, ותציג מה עבר על משפחת המלוכה בסוף שנות ה-90 וראשית שנות האלפיים הסוערות – אז, צ'ארלס שהיה נשוי לדיאנה, ניהל רומן עם קמילה וגרם לשערורייה משפחתית ומדינית, עם התנגדות עזה של אליזבת השנייה.

אחרי מותה הקטלני של דיאנה, בשנת 1997 בפריז, צ'ארלס וקמילה המשיכו את מערכת היחסים שלהם – ובסופו של דבר, בשנת 2005, השניים נישאו.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE