הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השבר ביחסים מעמיק: משפחת המלוכה התעלמה מיום הולדתו של הנסיך הארי
הנסיך הארי חגג את יום הולדתו ה-39 לצד אשתו מייגן מרקל, ואילו בזמן שהזוג המלכותי העריף אהבה אחד על השנייה - בני המלוכה התעלמו לחלוטין מיום הולדתו. "המהלך הזה מראה עד כמה חמור המצב בין הארי לשאר המשפחה", נמסר

ביום שישי האחרון חגג הנסיך הארי את יום הולדתו ה-39, אך בניגוד לשנים קודמות - הפעם אף אחד מבני משפחתו בעלי הדם הכחול לא בירך אותו למזל טוב. בעשור האחרון, משפחת המלוכה נוהגת לברך זה את זה מדי יום הולדת ונישואים, אך השנה ארמון בקינגהאם התעלם לחלוטין מציון יום הולדתו של הארי, שבילה את הימים האחרונים בגרמניה, שם נערך טורניר האינוויקטוס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נראה כי הארמון לא מסר תגובה, אך מקורות יודעי דבר סיפרו ל"טלגרף" כי התקבלה החלטה שלא לברך יותר את בני המשפחה שאינם חלק פעיל מהמלוכה. "אי האיזכור של המילים 'יום הולדת שמח הארי', בכל חשבונות האינסטגרם והטוויטר של המלוכה מראה עד כמה חמור המצב בינו לבין שאר המשפחה", סיכם המקור. בנוסף, גם מיום הולדתה של מייגן מרקל, שחל בחודש אוגוסט האחרון, הארמון התעלם לחלוטין.

כזכור, ביום רביעי האחרון מרקל הצטרפה להארי בגרמניה עבור המשחקים האחרונים בטורניר. "סליחה שאיחרתי למסיבה", אמרה עם חיוך מרוצה והסבירה שנדרש לה קצת זמן כדי לארגן את שני ילדיהם, ארצ'י וליליבת, שנשארו עם המטפלות בארצות הברית.

עם הגעתה לאירוע, מרקל הפכה למוקד הערב ואילו הארי נדחק הצידה תוך כדי שהוא מסביר בהומור שהפעם הוא "לא איש של מילים". מעריצי המלוכה הבחינו כי השניים מנסים לשדר עסקים כרגיל, אך בתחילה הקרירות ביניהם בהחלט הורגשה - כנראה עד שהם לקחו זאת לתשומת ליבם ובימים הבאים ועד סופו של הטורניר סיפקו לצלמים תמונות שלהם אוחזים ידיים ומחליפים מבטים מאוהבים, ממש כמו בימים הטובים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE