הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ידענו שהוא הרוצח - ולא דיברנו": השוטרים המתינו שני עשורים כדי לעצור את החשוד ברצח טופאק כדי שיספק עוד וידויים
הסיפור האמיתי מאחורי לכידתו והעמדתו לדין של הרוצח של אחד המוזיקאים החשובים והמוכשרים בהיסטוריה של ההיפ הופ נחשף עתה

המשטרה כנראה חיכתה שנים לפני שעצרה את האיש שדן בגלוי במעורבותו ברציחתו של אגדת ההיפ הופ טופאק שאקור רק כדי שהחשוד ימשיך לספק "אוסף" של הודאות, כך אמר ל"ניו יורק פוסט" בלש בדימוס שחקר את הרצח המזעזע.

כידוע, ביום שישי, משטרת לאס וגאס עצרה והאשימה ברצח ההיסטורי את דווין "קיף די" דייוויס, שלפני חמש שנים חשף בראיון דוקומנטרי כי הוא נסע בקדילאק לבנה שבה ירה מתוך המושב האחורי לעבר ה-BMW של טופאק בעיר החטאים ב-1996.

על פי הדיווחים, דייויס ואחרים בקדילאק היו חברים בכנופיית הרחוב הידועה לשמצה של לוס אנג'לס, "סאות' סייד קומפטון קריפס", בעוד שטופאק היה מזוהה עם ה-Bloods, הכנופיה המתחרה.

גרג קאדינג, בלש רצח בדימוס ממשטרת לוס אנג'לס, אמר שכאשר דייויס חלק את קשריו עם אירוע הירי בראיונות, ואחריו ספר זיכרונות מלא, ככל הנראה משטרת לאס וגאס המשיכה לעקב את מעצרו כדי שימשיך לספק ראיות נוספות במטרה 'לנעול את המקרה'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אולי מה שהם עשו זה לומר, 'הוא כבר קשר את החבל, עכשיו, בוא ניתן לו לתלות את עצמו'", שיער קאדינג, שחקר בעבר את הריגתו של שאקור.

"'לא אמרת את זה רק פעמיים, לא אמרת את זה סתם חמש פעמים', אז עכשיו יש לך את האוסף הזה של כל כך הרבה וידויים," אמר קאדינג והוסיף, "התפיסה היא שזה הולך להיות קשה בשלב זה לומר, 'היי, סתם התפארתי, המצאתי דברים'".

דייוויס שיתף את קשריו עם הירי בלאס וגאס בראיון משנת 2018 ובספר זיכרונות מ-2019. ב-2018, לאחר שאובחן כחולה סרטן, דייויס סיפק בחוצפה פרטים ל-BET על הירי, כולל על כך שהוא היה במושב הקדמי של הקדילאק. שנה לאחר מכן, בספר הזיכרונות שלו מ-2019, "אגדת רחוב קומפטון", דיוויס צייר את עצמו כאחד העדים החיים האחרונים לרצח של טופאק תוך שהוא מספר פרטים על הרצח.

"אחד מהחבר'ה שלי מהמושב האחורי תפס את הגלוק והתחיל להיסחף", כתב דייוויס.

"כשהכדורים המשיכו לעוף, התכופפתי כדי שלא אקבל מכה".

דייוויס גם טען בספרו שאחיינו אורלנדו אנדרסון, שהיה גם חבר בסאות' סייד קומפטון קריפס, ירה למוות בטופאק.

אנדרסון, שמת ב-1998, הכחיש כל מעורבות ברצח של שאקור ומעולם לא הואשם.

סגן התובע המחוזי של מחוז קלארק, מארק דיג'אקומו, תיאר את דייויס כ"מפקד בשטח, במקום" ו"המתקשר היורה" ש"הורה על מותו" של שאקור.

לנבדה אין חוק התיישנות לתביעת מקרי רצח.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE