הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מגעילה ושפלה": מחוקקים יוצאים נגד רשידה טליב
חברת הקונגרס הרדיקלית הפיצה את השקר כי ישראל היא זו שהפציצה את בית החולים בעזה – למרות שכל העדויות מוכיחות אחרת. הרפובליקנים כועסים: "אין לה זכות לשרת בבית הנבחרים"

פיצוץ בית החולים בעזה והאחראים לכך היו תחת עננה כבדה למשך יותר מדי זמן, אך גם אחרי שהתברר כי מדובר בשיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי – חברת 'הסקווד' רשידה טליב המשיכה להאשים את ישראל.

מחוקקים רפובליקנים לא נשארו אדישים להפצת השקרים של טליב ולסירובה לגנות את חמאס ששחט אזרחים תמימים, ויצאו למתקפה נגדה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הנציג מייק לולר מניו יורק, תיאר את חברי 'הסקווד' כ"חבורה מבישה", והתייחס בעיקר לנציגה טליב אשר "חוזרת על השקר" לפיו ישראל היא זו שהפציצה את בית החולים.

"העובדה שרשידה טליב עמדה אתמול בחוץ בעצרת, וחזרה על השקר השפל והמגעיל הזה שישראל הפציצה בית חולים, והיא לא חזרה בעצמה למרות שהממשל האמריקאי אמר שזה שקר –מראה איזה אדם מגעיל היא. אין לה זכות לשרת בבית הנבחרים".

כאמור, טליב נאמה בהפגנה של מאות פרו-פלסטינים, שחלקם חדרו לבניין הקפיטול. המשטרה עצרה כ-300 מפגינים, שלפחות שלושה מהם הואשמו בתקיפת שוטר.

לולר אמר שפעולותיה של טליב הן "מחפירות" והדגיש את הצורך בחיסול החמאס:

"העובדה שיש לנו חברי קונגרס שאוהדים את חמאס, היא כל כך לא הולמת וכל כך מחרידה. במיוחד כשעוברים במסדרונות בית הנבחרים וחושבים שפה ישב אברהם לינקולן, וחושבים על ההיסטוריה של החדר הזה ועל הערכים שנלחמנו עליהם במדינה הזו כדי לוודא שאנשים חופשיים".

"ואז יש אנשים שנותנים הגנה לטרוריסטים, שתקפו את מדינת ישראל החופשית, הדמוקרטיה ומגדלור התקווה היחידה במזרח התיכון – והאנשים האלה תוקפים אותם. זה מגעיל וזה שפל".

גם הסנאטור טים סקוט מדרום קרוליינה תקף: "אמריקה היא מדינה טובה, היא לא גזענית. אבל אז יש את השמאל הרדיקלי שמכור לשלטון, והם ישתמשו בכל אדם, כל קבוצה, כל אינטרס כדי להחזיק בכוח פוליטי".

גם הסנאטור מרקו רוביו מפלורידה גינה את טליב, אשר נשמעת כמו "תוכי" אחרי טענות חמאס.

 

 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE