הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זועק מדם ליבו: הפרופסור הישראלי-אמריקאי מבקש מכם לשתף את דבריו
שי דוידאי רעד מזעם כאשר צעק כיצד ילדיו הקטנים הם מטרה לגיטימית עבור מחבלים רק בגלל שהם ישראלים - ותקף את נשיאת האונ' שלא עשתה דבר למגר את תומכי הטרור

פרופסור ישראלי אמריקאי המלמד בבית הספר לעסקים באוניברסיטת קולומביה, נשא נאום תקיף ואמונציונלי ביותר ביום רביעי בערב, ויצא בחריפות נגד ראשי המוסד האקדמי שלא  גינו את הסטודנטים הפרו-פלסטינים אשר תומכים בטרור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שי דוידאי, עוזר פרופסור, עמד בפני קבוצת סטודנטים ורעד מזעם, בעיקר נגד משיאת האוניברסיטה מינוש שפיק, שלא התבטאה נגד ארגוני הסטודנטים התומכים בפלסטינים ולא נקטה עמדה נגד הפיגועים.

"את פחדנית", צעק שי על הנשיאה שפיק. "אנחנו מחכים שתמגרי את כל ארגוני הסטודנטין התומכים בטרור".

 

 

שי התחיל את נאומו ב'מכתב פתוח להורי הסטודנטים', והודה כי כאיש חינוך הוא לא יכול להגן על הצעירים הלומדים במוסד. הוא אמר כי עבור המפגינים הפלסטינים, בנו בן ה-4 ובתו בת השנתיים הם מטרה לגיטימית רק בגלל שהם ישראלים.

"אתם מסוגלים לדמיין שבמוסד הזה יש סטודנטים אשר תומכים בטרור?", צעק מדם ליבו, לאחר שביקש מהצופים להוציא את הפלאפונים שלהם ולצלם את דבריו, ולשתף לכל העולם.

"אני בן 40 ורעדתי כשהגעתי לפה לעבודה. תתארו לעצמכם שאתם לא מסוגלים ללכת לעבודה כי הבוסית שלך לא מעריכה את החיים שלך, כי היא תומכת בארגונים אשר תומכים בטרור", המשיך שי.

ביום חמישי נערכה באונ' קולומביה הפגנה שאורגנה על ידי סטודנטים למען צדק בפלסטין וארגון קול יהודי לשלום. במקביל, נערכה הפגנה של תומכי ישראל. יממה לפני כן, סטודנט ישראלי בן 24 הוכה במקל על ידי צעירה בת 19, שתקפה אותו בגלל שהוא חילק עלונים על המצב בישראל.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE