הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלכת היופי של ישראל בראיון חשוב לרשת פוקס ניוז - צפו והפיצו
טיטי איינאו תקפה את BLM, שתומכים בעם הפלסטיני מבלי לגנות שחיטה של אזרחים תמימים, אונס של נשים ושריפה של תינוקות: "הם צבועים"

מלכת היופי של ישראל לשנת 2013, טיטי איינאו, העניקה ראיון חשוב ביותר לרשת פוקס ניוז, בו תקפה את BLM ששותק על השחיטה שביצעו הטרוריסטים של חמאס באזרחים ישראלים.

טיטי עלתה לשידור ביום רביעי, שם אמרה כי היא נחרדת מהפוסטרים של BLM עם הסיסמה "אני עומד עם פלסטין", לצד איור של איש חמאס עם רחפן ודגל פלסטין מעליו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה לא אומר כלום בשבילם ש-1,400 אזרחים נרצחו על ידי חמאס, וזה לא אומר כלום בשבילם שנשים נאנסו על ידי מחבלים, או שתינוקות נשחטו. הם אומרים שאכפת להם מאנשים שחורים ומזכויות אדם – אז מה עם הזכויות שלי כאישה שחורה ב ישראל?", אמרה טיטי.

כאשר נשאלה על ידי המראיין אם BLM היא בעצם הונאה, טיטי ענתה שהם "צבועים".

 

כנסו לאינסטגרם של טיטי ושתפו את הסרטון

 

היא הסבירה לכלי התקשורת האמריקאי כי בישראל ישנה קהילה גדולה של שחורים-יהודים, וזה מזעזע לראות עד כמה BLM לא מצליחים להגן על מה שהם כביכול דוגלים בו.

"אם אתם תומכים בזכויות אדם, אתם אמורים לעמוד לצד ישראל. אז בשבילי, הם לא מייצגים את חשיבות חייהם של השחורים, כי פשוט לא אכפת להם".

 

הראיון המלא:

 

בהמשך, טיטי פנתה למראיין ואמרה: "אני אמא, ואני יודעת שאתה אבא גם, אתה יכול לדמיין מישהו מגיע לבית שלך והולך לחדר השינה של הבן שלך, ושורף אותו בעודו בחיים. איך העולם בסדר עם זה? איך העולם יכול לתמוך סוג כזה של רוע? אני לא מצליחה להבין".

המראיין ענה: "זה באמת רוע, ואני שמח שאת משתמשת במילה הזאת כי הרבה אנשים מפחדים להשתמש במילה הזו, וזה חשוב לקרוא למעשים האלה בשמם".

 

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE