הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ראלי בוואלי": מיזם מפגני עוצמה של קבוצה בקהילה הישראלית סוחף המונים ברחבי האזור
מדי שבוע מארגנת הקבוצה עצרת תמיכה גדולה בנקודות שונות בוואלי, ומושכת אלפי משתתפים לבוא לעזור ולתמוך. בכל עצרת הם מחלקים שלטים גדולים, דגלים וחולצות עם מסרים ברורים להעלות מודעות לכל עובר ושב לגבי החטופים והמלחמה בישראל. הם מבטיחים - "לא נעצור עד שישחררו השבויים"

בימים אלו, עם ההידרדרות במצב הביטחוני בישראל, הקימה קבוצת פעילים מהקהילה הישראלית בלוס אנג'לס את קבוצת "ראלי בואלי" - יוזמה מבורכת להבעת תמיכה וסולידריות עם ישראל.

מטרת הקבוצה היא לאחד את חברי הקהילה, להעלות מודעות למצב ולתת ביטוי לדאגה המשותפת לגורל אחינו בארץ הקודש. הקבוצה מובלת על ידי פעילים מוכרים בקהילה - פזית בר לב, איריס, יחזקיה, עדי דרורי וחיים לינדר. כל אחד מהם תורם מהלב בדאגה ואהבת הארץ את כישוריו וניסיונו בפרויקט החשוב הזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחראים על מיזמי התמיכה עבור ישראל בוואלי בשבועות האחרונים: עדי דרורי, פזית ברלב, איריס יחזקיא, וחיים לינדר, צילום : רין דרשן- Magic Pix

מדי שבוע מארגנת הקבוצה עצרת תמיכה גדולה בנקודות שונות בוואלי, ומושכת אלפי משתתפים לבוא לעזור ולתמוך. בכל עצרת הם מחלקים שלטים גדולים, דגלים וחולצות עם מסרים ברורים להעלות מודעות לכל עובר ושב לגבי החטופים והמלחמה בישראל.

בתום כל עצרת הקהילה מתאחדת להדלקת נרות, תפילה מהרב - זהו הרגע שכולם מתאחדים, מחבקים וכואבים יחד, מדליקים נר ומברכים את עם ישראל ולשובם של החטופים.

כך גם התנהלה צעדת הענק במהלך יום ראשון האחרון שסחפה אחריה המונים שיצרו מפגן עוצמה בלב הוואלי לאורך שדרת ונטורה. 

הקבוצה קוראת לכל הקהילה להצטרף לפעילות החשובה הזו - ביחד אנחנו חזקים ואף אחד לא יצליח לנצח אותנו.

צילום : רין דרשן- Magic Pix

כל עצרת מתוכננת היטב עם שיתוף פעולה של המשטרה המקומית. הקבוצה שואפת להעלות את המודעות מהעולם הרחב למצב בישראל ולגייס תמיכה נרחבת יותר בחברה בכלל. כל תחנות הטלוויזיה עוקבות אחרי האירועים שלהם.

המסר שלהם ברור:" הקהילה היהודית מתלכדת לצעדת תמיכה בישראל וזכותה להגן על עצמה ללא עוררין. לא ננוח עד שכל החטופים יחזרו בשלום הביתה וכשאר הקהילה הישראלית/יהודית אנחנו מצטרפים למאמץ הכללי בשליחת ציוד כספים וכל מה שנדרש מאיתנו ובעיקר תמיכה במדינת ישראל".

צילום : רין דרשן- Magic Pix

המארגנים שבים ומדגישים כי לא יפסיקו "לעשות רעש" עד שכל החטופים בידי חמאס יחזרו הביתה. הם מראים שאמונה ונחישות יכולים להזיז הרים.

עוד מסרו כי ,אנחנו נשמח לקבל תרומות ותמיכה מהקהילה ולהמשיך לעשות רעש שכל העולם ישמע שהאור ינצח את החושך!"

כל תרומה מתקבלת בברכה וכך הם יוכלו להמשיך להנהיג את הפרויקט להעלאת המודעות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE