הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ידעתי שאת יהודייה! אתם השטן": אנטישמיות בלב וושינגטון הבירה
התיעוד ממחיש כיצד חיי היום-יום של יהודי ארצות הברית הפכו לבלתי נסבלים, שכן התקריות האנטישמיות זינקו במאות אחוזים מאז ה-7 באוקטובר

אישה יהודייה ושלושת ילדיה ספגו מטחים אנטישמיים בלב וושינגטון די.סי, כאשר אדם שחסם להם את הדרך צחק על היותם יהודים וכינה אותם "השטן".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האמא תיעדה את התקרית שאירעה בלב עיר הבירה של ארצות הברית, במהלכה היא ניסתה להמשיך את דרכה בשביל אופניים עם אחד מילדיה, אלא שאדם חסם לחלוטין את הדרך עם המכונית שלו וסירב לזוז.

האישה, שהייתה בדרך לאסוף את שאר הבנים שלה ממוסדות הלימוד, התווכחה עם הנהג שיפנה את השביל, אלא שזה אמר לה שהחיים של הילדים שלה "לא מעניינים אותי". הוא צעק לעברה: "הבטיחות שלך לא מזיזה לי, החיים שלך הם לא הדאגה שלי".

אז, הנהג שאל את האישה אם היא יהודייה, וכאשר ענתה בחיוב הוא התחיל לצחוק בקול מרושע, הצביע עליה ואמר: "ידעתי, ידעתי שאת יהודייה", והמשיך: "אתם אנשי השטן, את השטן".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HEBREW NEWS (@hebrewnews)

 

אותו אדם אנטישמי ביקש מהאישה שישבה לצידו להוציא את המצלמה שלה, ואז קרא לאמא היהודייה "זבל". רק אחרי 15 דקות שלמות, החשוד פינה את השביל ונתן לאמא ולבנה להמשיך בדרכם.

בראיון ברשת החברתית X, האמא סיפרה: "זה נמשך הרבה זמן והתעצבנתי. ניסיתי להמשיך בשביל האופניים כדי לאסוף את הילדים שלי, והוא חסם לגמרי. אז ביקשתי שיזוז מהדרך והתחלתי לתעד כשהוא חסם עוד יותר והתחיל לקלל אותי".

היא אמנם סירבה לפרסם לציבור את לוחיות הרישוי של החשוד, אך שיתפה את התיעוד כדי להעלות "מודעות לכך שסוג האנטישמיות הזה עדיין קיים בחוץ".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE