הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעה בקליפורניה: נקודות זכות לסטודנטים המשתתפים בהפגנות פרו-פלסטיניות
הסטודנטים באוניברסיטת ברקלי יכולים לקחת חלק בהפגנה נגד ישראל או לצפות בסרט דוקומנטרי קצר על פלסטין - מה שייחשב כטיול שטח ויעניק נקודות לתואר

סטודנטים באוניברסיטת קליפורניה שבברקלי קיבלו הודעה כי הם יכולים לקבל נקודות זכות נוספות לתואר אם ישתתפו בהפגנות נגד ישראל.

מוקדם יותר השבוע פורסמו ברשתות החברתיות תמונה של מייל שנשלח על ידי ויקטוריה הוין, סטודנטית לתואר שני במחלקה ללימודים אתניים באוניברסיטת ברקלי, שם היא הציעה לסטודנטים שהיא מלמדת "טיול שטח ו\או הזדמנות לנקודות זכות נוספות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

"סטודנטים יכולים להשתתף מחר בהפגנת הסטודנטים הארצית נגד כיבוש והקולוניאליזם של המתנחלים על עזה, או סטודנטים יכולים לצפות בסרט דוקומנטרי קצר על פלסטין ואז להתקשר\לשלוח אימייל לנציג המקומי שלך", נכתב במייל. "פעולה זו תיחשב כטיול שטח או כתוספת של 5 נקודות זכות".

לאחר פרסום הדברים, דובר המוסד האקדמי שוחח עם 'ניוזוויק' ואמר כי ברגע שנודע לצוות על ההצעה – הם התנערו ממנה מיד.

"ברגע שנודע למינהל על תוספת הניקוד, וידאנו במהרה שזה לא יקרה. המצב תוקן, ההקצאה שונתה וכעת יש מספר אפשרויות לתוספת נקודות זכות, ולא רק אחת", אמר. עם זאת, לא ברור אם סטודנטים עדיין יתוגמלו במידה ויצטרפו להפגנה פרו-פלסטינית.

בינתיים, בצד השני של ארה"ב, הממשל הרפובליקני בפלורידה לא מאפשר פעילויות מעודדות טרור.

רון דה-סנטיס הנחה את המוסדות האקדמים במדינת הסאנשיין שלא לאפשר את המשך הפעילות של התא 'סטודנטים למען צדק בפלסטין', אשר כינה את המתקפה של חמאס כ"ניצחון היסטורי להתנגדות הפלסטינית" ואף קרא ל"יום התנגדות".

כמו כן, רפובליקנים אחרים קוראים לגרש סטודנטים זרים אשר מביעים תמיכה בחמאס, זאת בחסות החוקים האמריקאים אשר לא מאפשרים את כניסתם של זרים תומכי טרור.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE