הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מלואיזיאנה: קטטה פרצה לאחר שמפגין פרו-פלסטיני ניסה להצית את דגל ישראל
צעירים למען ישראל שהתאספו במדרכה אל מול מפגן תמיכה בפלסטינים באוניברסיטה בניו אורלינס - זינקו לעבר טנדר בו צעיר אנטישמי ניסה לשרוף את דגל ישראל

שתי הפגנות שהתקיימו באוניברסיטה בניו אורלינס, לואיזיאנה – האחת פרו-פלסטינית והשנייה בעד ישראל, הפכה לאלימה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי דיווחים ב-The Maroon, עיתון סטודנטים של אוניברסיטת לויולה, ביום חמישי אחר הצהריים החלה עצרת פרו-פלסטינית ברחוב פררט באפטאון עם "כמה מאות" משתתפים. אלא שבמהרה, המדרכה ממול התמלאה במפגינים למען ישראל – והאירוע הסלים.

בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, ניתן לראות טנדר אדום שבחלקו האחרוני עומדים שני צעירים – אחד מניף דגל פלסטין והשני מחזיק את דגל ישראל, ומנסה לשרוף אותו. כאשר מפגינים למען ישראל הבינו את המתרחש, הם מיהרו לכלי הרכב וניסו למנוע את שריפת הדגל.

אלא שאז, הצעיר שהחזיק בדגל הפלסטיני החל להכות איתו את הצעירים אשר תומכים בישראל.

 

 

קטטה אלימה התפתחה במקום, וסרטו מזווית אחרת מראה כיצד מפגין פרו-פלסטיני אחר תוקף באגרופים את המפגינים האחרים, ואף נראה כי הוא הוציא את החגורה של מכנסיו כדי להשתמש בה ככלי נשק. זאת בזמן שאותו צעיר שניסה לשרוף את דגל ישראל, המשיך לעמוד על הטנדר והפנה אצבע משולשת לעבר התומכים בישראל.

כוחות משטרה ואנשי ביטחון אחרים ניסו להפריד בין הצעירים, ונראה שמספר פרו-פלסטינים נלקח מהאזור. לא ידוע אם נעצרו או רק הורחקו מהמקום, אם כי נמסר ששניים מהמפגינים, לא ידוע מאיזה צד, נעצרו.

 

 

מייקל סטקר, עוזר סגן נשיא ויחסי תקשורת בקמפוס טוליין, אמר בהצהרה לתקשורת האמריקאית כי ביום חמישי נערכה עצרת "על מדרכה ציבורית מחוץ לקמפוס", והיא "הביאה להתנגשות קצרה בין כמה מפגינים".

"אנחנו מגבירים את האבטחה ומסייעים לסטודנטים שלנו בכל דרך שאנחנו יכולים. הקמפוס מאובטח, והסטודנטים שלנו בטוחים", הוסיף.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE