הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יהודים חזירים, היזהרו - הג'יהאד מגיע": איומים על סטודנטים באוניברסיטה בניו יורק
ה-FBI חוקר סדרה של הודעות אנטישמיות חמורות ביותר, כמו: "מגיע לישראל מה שקרה ב-7 באוקטובר" ו-"אני אביא רובה סער לקמפוס ואירה בכל היהודים"

ה-FBI פתח בחקירה לאחר סדרה של איומים אנטישמיים נגד סטודנטים יהודים באוניברסיטת קורנל בניו יורק, ביניהם נכתב: "יהודים חזירים, היזהרו - הג'יהאד מגיע. אין שום מקום בטוח".

המוסד האקדמי שנמצא בעיר איתקה כבר ראה מקרים אנטישמיים חמורים בשלושה השבועות האחרונים, כמו כתובות נאצה על הקירות והמדרכות, ואפילו פרופסור שהוצא לחופשה לאחר שכינה את המתקפות של חמאס "ממריצות" ו"נותנות אנרגיה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום ראשון בלילה, לוח המודעות של האוניברסיטה התמלא באיומים נגד יהודים, כולל באלימות ובאונס, ואף שם במטרה את מחלקת הקמפוס 'המרכז לחיים יהודיים'.

המילה "חזיר" חזרה על עצמה מספר פעמים, ונראו הודעות הקוראות "למחוק את מרכז החיים היהודים מקמפוס קורנל" ו"מגיע לישראל מה שקרה ב-7 באוקטובר".

בהודעה נוספת נכתב: "יהודים חזירים, היזהרו - הג'יהאד מגיע. אין שום מקום בטוח", ובאחת אחרת: "אני אביא רובה סער לקמפוס ואירה בכל היהודים החזירים. יהודים הם חיות אדם ומגיע להם מוות של חזירים".

נשיאת האוניברסיטה, מרתה אי. פולק, שלחה לסטודנטים מכתב בו אמרה שהיא יצרה קשר עם ה-FBI בגין "חשש לפשע שנאה".

"מוקדם יותר היום התפרסמה סדרה של מסרים אנטישמיים מחרידים המאיימים באלימות נגד הקהילה היהודית שלנו", כתבה פולק. "אנחנו לא נסבול איומי אלימות, ואנחנו נפעל להבטיח שהאדם או האנשים שפרסמו אותם ייענשו במלוא היקף החוק. ההתמקדות המיידית שלנו היא בשמירה על בטיחות הקהילה, ואנחנו נמשיך לתעדף את זה".

 

 

מושלת ניו יורק, קת'י הוקול, פרסמה ברשת החברתית X הודעת גינוי: "הפוסטים המגעילים ומעוררי השנאה הם האחרונים בסדרה של תקריות בקמפוסים רבים. על אף שלא ברור אם מדובר באיומים בפועל, המשטרה ואנחנו ננקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לשמור על בטיחות הסטודנטים".

גם התובעת הכללית של האמפייר סטייט, לטיטיה ג'יימס, התייחסה: "האיומים האלה הם נוראיים ממש. אין מקום לאנטישמיות או לאלימות מכל סוג שהוא. הקמפוסים חייבים להישאר כמרחבים בטוחים עבור הסטודנטים".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE