הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברות אמריקאיות נגד האוניברסיטאות: הילחמו באנטישמיות – אחרת ננתק קשרים
כ-25 ממשרדי עו"ד החזקים ביותר בוול סטריט, פנו ישירות לדיקנים של בתי הספר למשפטים, והזהירו מפני השלכות קשות ביחסים: "אנו מזועזעים מהאנטישמיות אצלכם... והיא לא תתקבל אצלנו"

למעלה מ-20 משרדי עורכי הדין המובילים ביותר בארצות הברית, פנו ביחד לבתי ספר למשפטים ברחבי המדינה והזהירו אותם כי אם הם לא יפעלו נגד האנטישמיות הגואה בקמפוסים – הם יפסיקו להעסיק את הסטודנטים שלהם.

"אנחנו מזועזעים מהדיווחים על הטרדות אנטישמיות, ונדליזם ותקיפות בקמפוסים שלכם, כולל עצרות הקוראות למוות ליהודים ולחיסול מדינת ישראל. פעילויות אנטישמיות כאלה לא יתקבלו באף אחת מהחברות שלנו", כתבו 24 מהחברות המובילות בוול סטריט, שהזהירו מפני השלכות תאגידיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: WUFT)

 

"כמעסיקים שמגייסים מבתי הספר למשפטים שלכם, אנו מצפים שתעצבו את הסטודנטים שלכם להיות חלק פעיל בקהילות עבודה עם מדיניות אפס סובלנות לכל סוג של אפליה או הטרדה, וברמות הרבה פחות גבוהות ממה שמתרחש בקמפוסים שלכם".

בין החברות שחתמו על המכתב:  Kirkland & Ellis; Cravath, Swaine & Moore;  Wachtell, Lipton, Rosen & Katz; Gibson, Dunn & Crutcher; and Sullivan & Cromwell.

והסנקציות כבר החלו. אחת החברות שחתמו על המכתב, David Polk & Wardwell, ביטלה מספר הצעות עבודה של סטודנטים שחתמו על עצומות המאשימות את ישראל במתקפת הטרור האכזרית שחמאס ביצע לפני כחודש.

חברה בולטת נוספת, Winston & Straw, אמנם לא חתמה על המכתב אבל גם היא לא נשארה אדישה לאנטישמיות וחזרה בה מהצעת העבודה שנתנתה לרינה וורקמן, נשיאת לשכת עו"ד בבית הספר למשפטים של NYU.

וורקמן חתמה על מכתב הטוען כי "ישראל נושאת במלוא האחריות לאובדן החיים האדיר הזה", והוסיפה כי: "אני לא אגנה את ההתנגדות הפלסטינית".

 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE