הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כחודש אחרי העדות קורעת הלב: האב גילה שבתו לא נרצחה – אלא נמצאת בשבי החמאס
האבא העדיף לדעת שאמילי בת ה-8 נרצחה מאשר לדמיין אותה חטופה ומוחזקת בידי טרוריסטים אכזריים. וכמעט אחרי חודש של אבל, כעת נודע לו הנורא מכל עבורו

אמילי הנד בת ה-8 נחשבה לאחת מ-130 ההרוגים בטבח בקיבוץ בארי, שם בילתה בלילה שבין ה-6 ל-7 באוקטובר בבית חברתה.

אלא שכמעט חודש אחרי הזוועות הבלתי נתפסות, בעוד שמשפחתה הישראלית-אירית עומדת לסיים את 30 יום האבל, הרשויות הישראליות פרסמו כי הנד לא נרצחה – אלא נמצאת בלב עזה בידי הטרוריסטים של חמאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

חדשות אלו מצמררות במיוחד לאור שסיפורה של אמילי פורסם בראיון שהעניק לפני כחודש אביה, תומס הנד, שאמר בדמעות כי הוא שמח לדעת שבתו הקטנה והאהובה מתה – מאחר שהאופציה השנייה, שהיא נמצאת בידי מחבלי חמאס, היא גרועה בהרבה.

הנד, אזרח אירי לא יהודי, סיפר אז בראיון לרשת CNN: "אמרו לנו, 'מצאנו את אמילי, היא מתה'. ואני אמרתי, 'כן! כן! וחייכתי, כי אלו החדשות הטובות ביותר מכל האפשרויות שיש".

 

 

"או שהיא מתה, או שהיא בעזה. ואם אתם יודעים משהו על מה שהם עושים לאנשים בעזה, זה גרוע יותר ממוות", המשיך האב בעדות שוברת לב. "לא יהיה להם אוכל. לא יהיה להם מים. היא תהיה בחדר חשוך מלא בהשם יודע כמה עוד אנשים. מפוחדת בכל דרה, שעה, יום, ואפילו שנים אפשריות".

אז במצב הזה, הוא המשיך, "המוות הוא ברכה. ברכה מוחלטת".

אחרי האישור הרשויות הישראליות כי אמילי בת ה-8 נמצאת בשבי, אחותה הגדולה – נטלי, סיפרה: "אמרו לנו שהיא נרצחה, היינו באבל. אבל ב-31 באוקטובר אמרו לנו שיש סבירות גבוהה שהיא נחטפה".

 

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE