הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרטים חדשים על הרצח במחוז ונטורה: יהודי בן 69 הוכה למוות על ידי מפגין פר-פלסטיני
תושב האזור פול קסלר הגיע להביע תמיכה בישראל ובעם היהודי – אך הוכה עם מגפון, נפל והטיח את ראשו ברצפה. משרד הבוחן הרפואי קבע כי מדובר ברצח

כוונתו של פול קסלר בן ה-69 להפגין את תמיכתו בישראל ואת הגאווה שלו ביהדותו – עלתה בחייו. הוא נקלע לוויכוח אלים עם מפגין פרו-פלסטיני, שהיכה אותו בראשו עם מגפון עד שנפל ארצה, ודימם אנושות.

קסלר, תושב העיר Thousand Oaks שבמחוז ונטורה הסמוך ללוס אנג'לס, הובהל לבית חולים מקומי. אבל כמה שעות לאחר שאושפז במצב קשה מאוד – הרופאים נאלצו לקבוע את מותו, שהוכרז כרצח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מחלקת השריף של מחוז ונטורה הוזעקה אתמול לשדרות ווסטלייק בסביבות השעה 3:20 אחר הצהריים, בנקודה בה התקיימו בו זמנית שתי הפגנות, אחת למען ישראל ואחת פרו-פלסטינית.

עדים סיפרו לחוקרים כי הפורע הפרו פלסטיני, שתמונתו הופצה ברשתות החברתיות, היכה עם מגפון את קסלר בן ה-69, שנפל ארצה ודימם קשות מראשו.

משרד הבוחן הרפואי של המחוז סיווג את התקרית כרצח, אך ההודעה לעיתונות של משרד השריף הייתה יחסית מעורפלת. "קסלר היה מעורב בעימות פיזי עם מפגינים נגדיים. במהלך הוויכוח, קסלר נפל לאחור והיכה את ראשו בקרקע", נמסר. בשלב זה, לא ברור אם החשוד נעצר.

עם זאת, הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס טעונת כי קסלר "נפגע בראשו ממגפון שהחזיק מפגין פרו פלסטיני".

 

 

"מדובר בפשע אנטישמי", נמסר מהפדרציה. "לאלימות נגד עמנו אין מקום בחברה מתורבתת. אנחנו דורשים בטיחות. לא נסבול אלימות כלפי הקהילה שלנו. נעשה כל שביכולנו למנוע את זה".

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מציגות את קסלר שרוע על הקרקע ומדמם מראשו, כאשר שני אנשים – כולל מפגינה פרו-פלסטינית, מנסים לעזור.

הרב של בית חב"ד המקומי, משה בריסקי, אמר: "זו טרגידה אדירה, יום עצוב לקהילה היפהפייה שלנו, וזה פשוט מרגיז ביותר שזה התרחש כאן. כל הקהילה פשוט בשוק. (פול קסלר) רק שמע שיש הפגנות, הוא אוהב את ישראל, הוא גאה ביהדותו, והוא בסך הכל הלך להניף את הדגל שלנו".

 

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE