הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקיקה מבורכת: כל מי שיתלוש פוסטר של חטופים ייקנס ב-1,000 דולר – וזה לא הכל
עיר אחת מהווה דוגמה לעולם כיצד צריך להתנהל אל מול התופעה הבלתי נסבלת של קריעת כרזות של ישראלים שנלקחו באכזריות כבני ערובה

הרשתות החברתיות מוצפות בסרטונים מרגיזים ביותר בהם נראים צעירים תולשים פוסטרים של ישראלים שנחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס.

בעוד שהתופעה המכוערת הזו מתפשטת, עיירה אחת עושה צדק שכן היא מתכוונת להטיל קנס גבוה על כל אחד שינסה להסתיר את האמת.

ראש עיריית המפסטד, פרבר במונטריאול שבקנדה עם אוכלוסייה יהודית גדולה, הודיע כי הוא מתכנן לאשר חקיקה שבעזרתה הרשויות יוכלו לקנוס ב-1,000 דולר כל מי שייתפס קורע כרזה של בני ערובה ישראלים – כאשר כל הכספים ייתרמו לישראל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"המפסטד תאמץ חוק עזר שיטיל קנס של 1,000 דולר לכל אדם שיסיר את כרזות בני הערובה הישראלים מפני רכוש ציבורי", כתב ראש העיר ג'רמי לוי בפוסט ברשת החברתית X. "כמו כן, 100 אחוזים מהסכומים שיגבו מהפרה זו, ייתרמו לישראל".

ההחלטה צפויה לעבור בישיבת המוצעה הבאה, אשר מתוכננת להתכנס ב-14 בנובמבר.

בראיון לתקשורת המקומית, לוי הודה כי לא היו דיווחים על הסרת פוסטרים בגבולות העיר שלו – ועדיין הוא יעביר את החקיקה כדי להעלות את המודעות, בעיקר לפני קמפיין מקומי.

"אנחנו מתכננים לפזר את הכרזות האלה ברחבי העיר למשך זמן לא מוגדר, לכן אנחנו נוקטים בצעדים יזומים כדי להבטיח שלא יהיו בעיות", אמר ראש העיר.

 

סרטון הסברה ישראלי:

 

 

חוק העזר מגיע כאשר ביום רביעי בלילה נרשמו שני אירועים חריגים במיוחד במונטריאול – כאשר שני בתי ספר יהודיים דיווחו כי אש חיה נורתה לעבר המבנים. איש לא נפגע מהירי, אך המשטרה פתחה בחקירה וראש הממשלה, ג'סטין טרודו, אמר שהוא "מזדעזע".

"אני רוצה להיות מאוד ברור: אנחנו מגנים בחריפות את האלימות האנטישמית הזו", אמר טרודו. "לשנאה הזו אין מקום כאן במונטריאול, בקוויבק או בכלל בקנדה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE