הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תומכי חמאס בטקסס: "ישראל רוצחת גם יהודים"
כתובות גרפיטי אנטישמיות רוססו על משרדה של נציגה רפובליקנית שהביעה את תמיכתה הנחרצת ביהודים, במדינת ישראל ובצה"ל הפועל נגד ארגון הטרור הרצחני

פעילים תומכי חמאס מדרום טקסס הגיעו אל משרד של חברת קונגרס רפובליקנית  - והשיחתו אותו עם ריסוס גרפיטי אנטישמי והזוי.

מאז תחילת המלחמה לפני חודש, מוניקה דה לה קרוז הביעה את תמיכתה בישראל וגיבתה את פעולות צה"ל נגד מחבלי חמאס ששחטו לפחות 1,400 ישראלים ביישובי העוטף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

באחת ההצהרות שלה, דה לה קרוז כתב כי באותה השבת הארורה, "טרוריסטים של חמאס בגיבוי איראני רצחו מעל אלף אזרחים חפים מפשע, כולל אמריקאים רבים, בטבח הגדול ביותר ביהודים מאז השואה. החיות האלה שרפו תינוקות בתנורים, ערפו ראשים של פעוטות לעיני המשפחות, עינו הורים לפני ילדיהם וממשיכים להחזיק בני ערובה".

שלא במפתיע, פורעים אנטישמיים הגיעו עד למשרדה של הנציגה הרפובליקנית וריססו על החלון: "ישראל רוצחת גם יהודים", ועל הרצפה כתבו: "את לא יכולה לברוח מהפשעים שלך, מוניקה". הם אף הניחו שתי פיסות בד גדולות, כאשר על אחת כתוב: "מוניקה רוצחת", ועל השנייה: "ישראל מבצעת רצח עם, ואת יודעת את זה".

דה לה קרוז פרסמה ברשת החברתית X תמונה של הפשע הוונדליסטי, וכתבה: "הם תוקפים אותי כי למרות שבדרום טקסס יש קהילה יהודית קטנה אך תוססת, אני עומדת בקול לצד אחינו ואחיותינו היהודים שעברו את הטבח הגרוע ביותר מאז השואה".

 

 

"הרשו לי להיות ברורה", המשיכה. "מעשי ונדליזם לעולם לא יפחידו אותי, ישתיקו אותי או ימנעו ממני להתנגד לאנטישמיות ולתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה. המשרד שלי נמצא בקשר עם הרשויות המקומיות, ופניתי באופן אישי לרבנים בקהילה כדי להציע להם את תמיכתי המלאה".

אחרי שכתבה בספרדית: "כאן, כולנו משפחה", דה לה קרוז הוסיפה: "תושבי דרום טקסס עומדים נגד שנאה ואלימות על כל צורותיה, ואנחנו נשארים מוחיבים לביטחונם ולרווחתם של תושבינו".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE