הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הורים בבית ספר בוואלי לוס אנג'לס זועמים: שיעורי "ג'נוסייד פלסטיני והכיבוש הישראלי" הועברו לילדיהם
החל ממחר צפויים ההורים להכריז על דרכי פעולה בעקבות שורה של מקרים מטרידים במהלכם הקריאה אחת המורות ספר על ילדה פלסטינית שסובלת בעזה ואילו באחר הביעה מורת רוח מדגלי ישראל במקום על ידי אימוג'י מקיא

סערה בבית ספר ציבורי בלוס אנג׳לס: הורים יהודים וישראלים מתכוונים מחר להקים קול זעקה כנגד החדרת תוכן לימודי ע״י מספר מורות שעוסק ב״ג׳נוסייד בפלסטין״ וכן על פוסטים אנטי ישראלים שחלקן העלו.

לטענת ההורים, באחד השיעורים בכיתה א׳ בבית ספר Cwc שבוואלי וילג׳ הקריאה המורה סיפור על ילדה פלסטינית בשם מאלק שהפציצו את ביתה בעזה והעבירה תוכן על ״השטחים הפלסטינים הכבושים״

באותו היום המורה גם העלתה פוסט עם תמונה של דגל ישראל על קיר המבנה (ישנו בית כנסת בסמוך למקום) עם אימוג׳י של פרצוף מקיא ובמהלכו כתבה כי ביקשה להסיר את הדגל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טענה נוספת היא על מורה אחרת שהחלה לתחקר את התלמידים מי יהודי ומי לא.

עוד נמסר כי שורת המקרים הובילה למהומה שיצרו ההורים במקום כאשר אחד מהם נכנס לחדר ההנהלה והביע זעמו בטונים גבוהים.

 

יש לציין כי מדובר במתחם היהודי עדת אריאל בו בעבר היה בית ספר היהודי שבהמשך פשט רגל ובמקומו קם אחר ציבורי אולם בית הכנסת נותר בסמוך למקום וכך גם הצהרון.

למרות שבעקבות אותם מקרים המורות הסוררות פוטרו, ההורים החליטו לא להישאר אדישים למגמה שלדבריהם מתחוללת במוסד החינוכי והחל ממחר יכריזו על דרכי פעולתם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE