הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שרפו דגל ישראל והסירו את דגלי ארה"ב: הפגנות פרו פלסטיניות ברחבי ניו יורק
סוף שבוע נוסף נפתח עם המון זועם שמילא את רחובות התפוח הגדול, השחיתו דגלים המייצגים את המערב והסתערו על מי שהביע תמיכה בישראל

מאות פרו-פלסטינים יצאו ביום שישי לרחובות העיר ניו יורק והפגינו נגד ישראל תוך כדי קריאות להשמדת המדינה היהודית, במהלכן נרשמו מספר תקריות חמורות, אך כבר לא חריגות בנוף האנטישמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מוקד ההפגנה היה בכיכר קולומבוס, שם אחת המשתתפים שכמובן כיסה את פניו, העלה באש את דגל ישראל כאשר חבריו מסביב מריעים וצועקים: "אללה אכבר". בשלב מסוים, התפתחה קטטה עם מספר מפגינים פרו-ישראלים.

 

 

ההמון הזועם התקדם לעבר אחת מתחנות הרכבת המרכזיות בעיר, הגרנד סנטרל – שם אחד הפורעים עלה על עמוד והסיר מספר גדלים של ארצות הברית ותלה גדלי פלסטין, עד שהורד בכוח ונעצר על ידי כוחות משטרה של NYPD.

 

 

הרשויות המקומיות נאלצו לסגור את הגישה לתחנת הרכבת, כפי שנדרשו לעשות כשבועיים לפני כן בהפגנה של אותם גורמים אלימים. 

 

 

כצפוי, במהלך ההפגנה הפרו-פלסטינית, שנקראת 'הציפו את מנהטן לעזה', נשמעה רטוריקה אלימה שחושפת את פניהם האמיתיים של המפגינים. "אנחנו לא רוצים מדינה יהודית, אנחנו רוצים 48!".

"מתנחלים, מתנחלים, תחזרו הביתה! פלסטין היא רק שלנו", צעקו המפגינים, ואחרים הוסיפו: "זו זכותנו למרוד. ישראל, לכי לגיהנום".

על פי הערכות המשטרה, כ-2,000 בני אדם השתתפו בתהלוכה, שצעקו גם כי ה"ציונות היא טרור" ו"ישראל מבצעת רצח עם בעזה". בדרך, על פי הדיווחים, המפגינים תקפו שני סניפים של סאטרבאקס בשדרה השישית ובשדרת מדיסון, בעוד שהעובדים נעלו את עצמם בתוך בית הקפה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE