הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיגעון מוחלט: תלמידים אמריקאים לומדים כי המילה 'טרוריסט' היא פוגענית
בעוד שהאינתיפאדה הראשונה והשנייה כונו "הפגנות ספונטניות" ו"לא אלימות", מפקח החינוך של אריזונה מאשים את אמנסטי אינטרנשיונל ו-UNICEF ב"אנטישמיות מובהקת"

מחלקת החינוך של אריזונה מזהירה את מחוזות המדינה מפני שיתוף פעולה או שימוש במידע של כל חטיבות החינוך של אמנסטי אינטרנשיונל ושל קרן הילדים של האו"ם, UNICEF, זאת לאחר שמועדון תיכון המזוהה עם אגפי התלמידים של שני הארגונים הללו – פרסם מצגת התומכת בטרור הפלסטיני.

הורים של תלמידים יהודים סיפרו ל'פוקס ניוז' על שיעור שנערך בבית הספר התיכון 'דזרט מאונטיין' על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, במהלכו כינו את האינתיפאדות כ"הפגנות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AFP)

 

מפקח החינוך של המדינה טום הורן, שלח מכתב למחוזות בתי הספר וכינה את המצגות "אנטישמיות באופן מובהק" ואפילו "אנטי אמריקאיות", שכן המצגות האשימו את ארה"ב במצוקת הפלסטינים.

"האינפתיאדה הראשונה והשנייה... היו בעיקר סדרה ספונטנית של הפגנות פלסטיניות, פעולות לא אלימות כמו חרמות המוניות וסרבנות של הפלסטינים לעבוד בעבודות בישראל, וגם התקפות (באמצעות בקבוקי תבערה ומדי פעם נשק חם) על ישראלים".

"פעולת תגמול שבוצעה לאחרונה על ידי חמאס וגרם למותם של מאות ישראלים, בתגובה ישראל יצאה למסע הפצצות אכזרי ולא חוקי על עזה", נכתב במצגת.

עוד נטען כי המונח "טרוריסט" היא "שפה מזיקה" שעושה "דה-הומניזציה" לעתים קרובות כדי לתאר פעולות פלסטיניות אלימות.

מפקח החינוך הורן כתב: "אם יהודים, ואמריקאים בכלל, יכולים להיות ממוקדים על ידי יניסף ואמנסטי אינטרנשיונל, אז מי הבא בתור?... הדבר העיקרי שאני יכול לעשות כרגע זה להזהיר את בתי הספר להימנע מהארגונים האלה שהם אנטישמיים ולעודד להרחיק אותם מהקמפוסים, בדיוק כמו שהייתי מרחיק את הקו קלוקס קלאן".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE