הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקהילה היהודית בדרום קליפורניה דורשת: "צדק לפול קסלר"
מפגינים הגיעו לנקודה בה היהודי בן ה-69 נהרג על ידי מפגין פרו-פלסטיני לפני כשבועיים, ודרשו מרשויות החוק להוסיף לכתב האישום סעיף של פשע שנאה

עצרת לזכרו של פול קסלר, שנהרג לפני כשבועיים במהלך עימות עם מפגין פרו-פלסטיני, נערכה בעיר ווסטלייק וילג' באותה נקודה בה אירעה הטרגדיה.

המשתתפים בעצרת קראו לצדק עבור קסלר היהודי בן ה-69, תושב האזור, שככל הנראה הוכה במגפון, נפל ארצה והטיח את ראשו בעוצמה - מה שהוביל למותו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דניאלה לוי, שהגיעה למפגן, אמרה לחדשות המקומיות: "ממש קל להפריד את עצמך מהמצב אם זה במדינה אחרת, אבל עכשיו הבעיה מגיעה למדינה שלנו". רון שריד הוסיף: "שנים רבות שלא ראינו סוג אנטישמיות כזו בדרום קליפורניה... אנחנו כאן לומר שאנחנו לא מוכנים לראות שנאה כזאת פה".

כזכור, התובע של מחוז ונטורה האשים את לואי אבדלפתח אלנג'י בן ה-50, פרופסור למדעי המחשב במורפארק קולג', בהריגה ותקיפה שגרמה לפציעה חמורה. זאת בזמן שהחקירה נמשכת, והחוקרים מנסים לבדוק אם ניתן להאשימו בפשעי שנאה.

 

 

וכך, יש שסבורים שאלנג'י, בעל אזרחות ירדנית ואמריקאית, הרג את קסלר מתוך מניע אנטישמי – והוא צריך לתת על כך את הדין.

"פול קסלר נרצח רק בגלל שהחזיק את דגל ישראל", אמרה אמילי סהאטי. כשנשאלה על ידי העיתונאי אם היא מרגישה מפוחדת, היא ענתה: "הלוואי שיכולתי להגיד שלא".

גם דני שרון בן ה-71, לו יש משפחה בישראל, סיפר על חוסר הביטחון ועל האיומים שקיבל בגלל שרשרת מגן הדוד שהוא עונד על צווארו: "אמרו שרוצים להרוג את כולנו, שאנחנו לא שייכים לכאן".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE