הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השוטר שהורשע ברצח ג'ורג' פלויד - נדקר בכלא על ידי אסיר אחר
רשות בתי הסוהר פרסמה כי אסיר נפצע קשה ופונה לבית החולים, אך לא אישרה את הדיווחים בתקשורת כי מדובר בדרק שובין - שנידון ללמעלה מ-20 שנות מאסר

דרק שובין, השוטר שהורשע ברצח ג'ורג' פלויד ונידון ליותר מ-20 שנות מאסר, נדקר בכלא הפדרלי על ידי אסיר אחר על פי הדיווחים נפצע באורח קשה.

מקור המכיר את הפרטים, סיפר לסוכנות הידיעות AP כי התקרית אירעה ביום שישי במוסד הכליאה הפדרלי טוסון, אריזונה – כלא ברמת אבטחה בינוני, שמתמודד עם בעיה קשה של חוסר אבטחה ומחסור בכוח אדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

לשכת בתי הסוהר פרסמה הודעה בה לא אישרה את זהותו של שובין, אך הודתה כי אירעה תקרית חריגה בכלא בסביבות השעה 12:30 בצהריים, במהלכה בוצעו "צעדים מצילי חיים". אותו אסיר פצוע נלקח לבית חולים מקומי להמשך טיפול.

כזכור, שובין שירת במשטרת מיניאפוליס כאשר ב-25 במאי 2020 עצר את ג'ורג' פלויד, ובמשך 9 וחצי דקות לחץ עם הברך שלו על צווארו של פלויד, שכתוצאה מכך איבד את הכרתו ומאוחר יותר מת.

אחרי משפט ארוך ומתוקשר במיוחד, כאשר ברקע הפגנות מהסוערות שידעה ארצות הברית, בית המשפט גזר על שובין 21 שנות מאסר פדרלי ו-22.5 שנות מאסר בגין רצח מדרגה שנייה. תקופות המאסר מתנהלות במקביל.

בשל אופי העבירה והרעש הציבורי, עורך דינו של שובין, אריק נלסון, ניסה פעם אחר פעם לבקש להרחיק את מרשו בן ה-47 מאסירים אחרים, מתוך חשש שינסו לפגוע בו.

 

(צילום: AFP)

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE