הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחה למזה"ת מנסה להסביר לאמריקאים: חמאס בדרך אליכם
וואליד פארס הלבנוני-אמריקאי אזהיר כי "מעולם לא היינו ברמת סכנה כזו לעולמנו הדמוקרטי", שכן הארגון הג'יהאדיסטי ברצועת עזה מצהיר בפומבי על כוונותיו – אך המערב מתעלם.

וואליד פארס , אמריקאי יליד לבנון, ששימש כאחד מיועציו הבכירים של הנשיא דונלד טראמפ, ומשמש כפרשן לענייני טרור והמזרח התיכון עבור רשת 'פוקז ניוס'

הסופר והמומחה למזרח התיכון וואליד פארס, אמריקאי יליד לבנון, הסביר בראיון לרשת 'פוקס ניוז' את הסכנה של חמאס לא רק לעם היהודי בישראל – אלא לעולם כולו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

"חמאס משתמש בעזה כמטריה כדי להיות לגיטימי", אמר פארס, שהיה אחד מיועציו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. "המציאות היא, שזו תנועה ג'יהאדיסטית, והיא באה לידי ביטוי באמריקה, בקנדה ובמערב אירופה. מעולם לא היינו ברמת סכנה כזו לעולמנו הדמוקרטי".

אמנת חמאס, הזכיר פארס, מבקשת להרחיב את האסלאם כדי שיהפוך לדת השולטת על פני הגלובוס, כולל ב"רחוב הראשי" שהוא ארה"ב.

הפילוסופיה המנחה את קבוצת הטרור הרצחנית, מפורטת ב"ברית תנועת ההתנגדות האסלאמית" שאומצה על ידו לפני שנות רבות, עוד ב-18 באוגוסט 1988.

אותה פילוסופיה אומרת שחובתו של כל מוסלמי היא "ג'יהאד" כאשר "אין פתרון לשאלה הפלסטינית אלא באמצעות הג'יהאד", ו"לא היהודים ולא הנוצרים יהיו מרוצים" עד שהם ילכו בדרך של חמאס.

סעיף 22 של אמנת החמאס מתייחס ל"עוגת פאי אמריקאית" של ארגונים עסקיים, קהילתיים וארגוני צדקה ברחבי ארה"ב, כאשר הוא מזכיר את הבונים החופשיים, מועדון הליונס וארגון רוטרי שמאגד מועדונים התנדבותיים ברחבי העולם למען הקהילה.

וכך האמנה מצטטת את מה שהיא מכנה "אגודות סודיות כמו הבונים החופשיים, רוטרי והליונס, ועוד אחרים במקומות שונים בעולם, במטרה לחבל בחברות ולהשיג אינטרסים ציוניים". חמאס מאשים למעשה את הארגונים ההומניטריים בניסיון "ליישב מדינות רבות כדי לאפשר להן לנצל משאבים ולהפיץ שחיתות".

פארס הסביר כי אותם ארגונים, "הם חלק ממה שג'יהאדיסטים מחשיבים כחטא לאומי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE