הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארגון טרור 'הומני': חמאס פרסם סרטון המנסה להסתיר את האכזריות שלהם
בניסיון לגבור על התמונות של נשים קשישות וילדים קטנים משוחררים משבי אליו נלקחו באכזריות, המחבלים העמידו פנים שהם עדינים עם החטופים. ויש מי שקנה את ההצגה

ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון מהרגע שבו העביר את 13 השבויים הישראלים לידי הצלב האדום, וניסה להראות לעולם כאילו הוא אנושי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתיעוד המבעית שפורסם, ניתן לראות מספר חטופים מובלים על ידי המחבלים. כמו למשל את אוהד מונדר בן ה-9 שזרוע של מחבל כרוכה סביבו, או את יפה אדר בת ה-85 נסחבת על ידי מחבל אל מכונית של הצלב האדום.

פניהם של חלק מבני הערובה שהוצאו מהמנהרות לראשונה זה 49 יום, נראו מפוחדים, המומים ומבולבלים, כאשר עזתים רבים עומדים מסביב, צועקים וצוהלים.

 

 

עמדת הפנים של המחבלים הצליחה לתעתע גולשים ברשתות החברתיות, שפרסמו את הסרטון ושיבחו על ה"עדינות" בה הארגון מתנהג לחטופים. זאת כמובן מבלי להתייחס לעובדה שאותן נשים בנות 70 ומעלה וילדים בני 9 ומטה נלקחו באכזריות מביתם לפני חודש וחצי, משפחתם נרצחה, הקהילה שלהם הוחרבה והאבות והבעלים נשארו מאחור בשבי.

13 הישראלים ששוחררו אתמול, כמו גם 10 תאילנדים ופיליפיני אחד, נוספו למשחוררים האחרים – יהודית ונטלי רענן האמריקאיות-ישראליות, יוכבד ליפשיץ ונורית קופר, והתצפיתנית אורי מגידיש.

במהלך פעילות צה"ל בעומק רצועת עזה, החיילים איתרו בסמוך לבית החולים שיפא את גופותיהן של יהודית וייס מקיבוץ בארי והתצפיתנית נועה מרציאנו.

במהלך יום שבת, צפויה לצאת לפועל הפעימה השנייה של שחרור 13 בני ערובה ישראלים, ועל פי הדיווחים בתקשורת, ברשימה שהתקבלה לידי ממשלת ישראל ישנם 8 ילדים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE