הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: קניה ווסט וכריס בראון חוגגים את האנטישמיות שלהם בדובאי
שני הזמרים האמריקאים נצפו חוגגים באיחוד האמירויות, בעודם צוחקים ושרים את השיר החדש של ווסט שם הוא אומר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז**נתי כלבה יהודייה"

קנייה ווסט וכריס בראון תועדו חוגגים בדובאי, כאשר הם שרים וצוחקים לרקע השיר החדש של ווסט – בו הוא מנסה להוכיח שהוא לא אנטישמי בגלל שהוא 'קיים יחסי מין עם אישה יהודייה'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הקטע בן ה-8 שניות עורר סערה, כשבוע וחצי לאחר שפורסם השיר של ווסט בן ה-46, שייכנס לאלבומו החדש אותו הוא מקליט בערב הסעודית, שם הוא שר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק ז**נתי כלבה יהודייה".

 

 

אחרי הסערה, הזמר כריס בראון – שנחשד בעבר כי הכה את זוגתו לשעבר ריהאנה, ואף נחשד באונס בצרפת – פרסם הבהרה בחשבון האינסטגרם שלו, אם כי הוא לא התנצל:

"תנו לי להיות ברור מאוד לפני שתנסו להשתמש בי ככלי במשחק שלכם. אני לא מוסלמי ואני לא יהודי, אז אל תתחילו איתי. אני מנסה להיות שליו, אבל בבקשה אל תנסו להעיר את השדים שבתוכי. תמשיכו ביום שלכם".

אחרי זמן קצר, בראון מחק את הסטורי ופרסם אחד חדש:

"בשום אופן ובשום צורה, אני לא אנטישמי. אני בעד חיים ואני עושה מוזיקה בשביל כל העולם. אז בבקשה, אל תתנו להם להטעות אתכם שאני מפיץ שנאה או שאני בסדר עם זה. זהו מסר בשביל מיליוני הילדים הצעירים שמאמינים בי ואולי מרגישים מבולבלים".

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE