הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק סייר בכפר עזה – והסכים: ישראל צריכה להשמיד את חמאס
אחד האנשים המשפיעים ביותר בימינו הגיע לביקור ביישובי העוטף וראה במו עיניו את ההרס שהותיר ארגון הטרור. הוא אמר: "זה היה צורם לראות את זירת הטבח"

המיליארדר אילון מאסק הגיע לביקור היסטורי בישראל, וסייר ביישובי העוטף לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו – זאת ברקע האשמות על אנטישמיות נגד מנכ"ל הרשת החברתית X.

מאסק בן ה-52 סייר בכפר עזה עם אפוד קרמי, לצד רה"מ נתניהו וגורמים שונים מצה"ל. "זה היה צורם לראות את זירת הטבח", אמר המיליארדר במהלך שיחה בת 20 דקות עם רה"מ ישראל שהועברה בפלטפורמה X, טוויטר לשעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

הוא המשיך והסכים עם נתניהו על כך שישראל חייבת להשמיד את ארגון הטרור חמאס. "יש לנטרל את כל מי שמתכוון לרצוח. והפרופגנדה חייבת להיפסק. הם מאמנים אנשים כדי שיהיו רוצחים".

מנכ"ל טסלה ו-SpaceX סייר גם בביתה של אביגיל עדן בת ה-4, אזרחית ישראלית ואמריקאית, שנלקחה כבת ערובה אחרי שהוריה נרצחו אל מול עיניה. כזכור, היא שוחררה ביום ראשון כחלק מהסכם הפסקת האש עם חמאס.

 

 

בהמשך הביקור שלו בישראל, מאסק נפגש עם הנשיא יצחק בוז'י הרצוג, וכן עם קרובי משפחה של חטופים שעדיין מוחזקים במנהרות מתחת לרצועת עזה על ידי ארגון הטרור.

הנשיא הישראלי אמר למיליארדר: "יש לך תפקיד ענק. אנחנו צריכים להילחם בזה ביחד, כי בפלטפורמות שאתה מוביל, למרבה הצער, יש הרבה שנאה".

אחרי הביקור החשוב, מאסק פרסם שני פוסטים שונים. באחד כתב: "מעשים מדברים חזק יותר ממילים", ובשני: "נדוש ככל שזה ישמע, אני מתפלל לשלום עולמי".

 

 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE